Foto bij - 035

Julia
Terwijl Draco en ik naar beneden lopen, is me iets opgevallen. Ik heb Draco nog nooit zo gezien. Zo angstig, zo bang. Ik weet zo zeker dat hij de waarheid sprak. Als ik weg ga, zal Draco misschien wel in de problemen komen. Dat wil ik hem niet aandoen. Plotseling dringt het me door dat ik al beneden ben en Draco verdwenen is. 'We gebruiken brandstof om naar de Wegisweg te gaan.' vertelt Lucius die achter me staat. Ik snap gelijk wat hij bedoelt en loop naar de haard. 'Waar is het brandstof?' Lucius pakt het en strooit wat in mijn hand. 'Is Draco al weg?' vraag ik nieuwsgierig. 'Ja.' antwoordt Lucius arrogant. Droog kijk ik hem aan. Ik pak het poeder en gooi het op de grond. 'De Wegisweg!' Heel snel veranderd de omgeving en ben ik in de een winkeltje bij de Wegisweg. Ik besluit om even om op Lucius en Narcissa te wachten. Als er vijf minuten voorbij zijn, sta ik nog steeds te wachten. Mijn geduld raakt op en ik besluit om naar buiten te gaan. Ik kijk wat om me heen en zien dan Zoey staan. Ik zie dat ze met iemand aan het praten is. Met wie ze aan het praten is, kan ik niet zien. Ze staat namelijk een eindje verderop.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen