Foto bij First gym victory!

Suno op 't plaatje^^

Bulbasaur rende op Drowzee af.
'Tackle hem,Bulbasaur.' Zei ik.
'Drowzee doe je focus punch.' Riep Colida.De twee pokemon botste op elkaar en kaatste weer van elkaar af.
'Headbutt,Drowzee.' Zei Colida en Drowzee ging op Bulbasaur af.
'Ontwijk en leech seed,Bulbasaur.' Riep ik.Bulbasaur sprong net optijd opzij en wilde leech seed afvuren maar Colida riep
'Psybeam!' Drowzee vuurde super snel de psybeam af en Bulbasaur werd vol geraakt.
'Bulbasaur ben je oke?' Vroeg ik.
'Bula!' Riep Bulbasaur die vurig op zijn pootjes stond.


'Alright,Bulbasaur vine whip.' Riep ik en de lianen gingen op Drowzee af.
'Drowzee pak ze vast.' RIep Colida en Drowzee greep de lianen.
'Geef hem de volle laag met confusion.' Zei Colida.Omdat Bulbasaur geen kant op kon werd hij geraakt.
'Vol houden...nog even.' Mompelde ik.
'Bulbaaaaa.' Gromde Bulbasaur die zich klaarmaakte.
'Tackle nu!' Riep ik.Bulbasaur sprong met alle kracht naar voren en tacklde Drowzee tegen zijn kop waardoor hij naarachter viel en de lianen los liet.
'Ga door met je tacklde.' Zei ik en hief mijn vuist.Bulbasaur bleef Drowzee tacklen tot dat Drowzee bijna niet meer kon staan.
'Drowzee doen shadow ball.'Zei Colida maar Drowzee had geen energie meer om shadow ball te vormen.Ik grijnsde.
'Maak het af met vine whip.' Riep ik.


De lianen knalde tegen Drowzee aan en hij viel verslagen neer.
'Drowzee kom terug.'Zei Colida en liet Drowzee tergu keren in zijn pokeball.
Een lach verscheen op mijn gezicht toen het tot me doordrong.Ik rende naar Bulbasaur toe,zakte door mijn knieën en omhelste hem.
'Bulbasaur onze eerste badge is binnen.' Zei ik enthousiast.
'Bulba bulbasaur.' Zei Bulbasaur vrolijk.Hato en Daisuke kwamen aanlopen.
'Jij altijd met je stoere houding en je ge'yo' .Maar wanneer je een badge wint ben je even blij als een kleuter met een lolly.' Zei Daisuke lachend.
'He niet iedereen is hier ene super genie,Daisuke.' Zei ik terug en Hato begon te lachen.Colida kwam aanlopen.
'Goed gevecht,Suno.Je hebt het verdient.' Zei Colida en overhandigde de badge.


We liepen met z'n alle de gym uit.Colida ging weer naar het kinderopvang en Hato ging meteen verder reizen.Daisuke en ik besloten om eerst even voor de gein naar het marktplein te lopen.Het was er best druk.Mijn oog viel op een meisje met een witte muts en roze haar.

Rena vieuw
'Alstjebieft.' Zei de oude vrouw achter de kraam.Ik pakte het zakje met pokemonvoer aan,betaalde en zei vriendelijk gedag.Ik keek gefasineerd naar alle leuke spulletjes die ze hier hadden.Ik voelde opeens wat langs mijn heup gaan en ik keek verschrikt op.Meteen zag ik dat er een pokeball miste op mijn riem en een man die weg rende.
'He!Idioot geef terug!'Riep ik en rende achter hem aan.Dat was best moeilijk met al deze mensen.Opeens klapte de man tegen een jongen op die recht voor hem stond en de weg versperde.De man krabbelde overeind.De jongen tegen wie hij was aangelopen had roet zwart haar,rode ogen,een rode pet en een Bulbasaur aan zijn zijde.Van links kwam een jongen met een bandana en wit haar aanlopen.Waardoor we hem omsingelt hadden.
'Zo zo,pokemon stelen he?Wat denk je wel niet?' Zei de jongen met de bandana en rolde een pokeball tussen zijn vingers.
'Geef mijn pokemon terug.' Zei ik boos.De man spuugte op de grond.
'Dan doen we het zo.Eén tegen één,wie wint krijgt de pokemon.' Snauwde de kerel.
'Is goed.' Gromde de bandana jongen en wilde zijn pokeball gooien maar de jongen met roet zwart haar hield hem tegen.
'Hij is van mij.'

Ha sorry voor dat Rena vieuw stukje maar ik vond het cooler om het even zo te schrijven.Geen zorgen,de volgende is gewoon weer Suno vieuw

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen