Hij-
Everyday I’m shuffling…. Shake that! Klinkt het door de boxen. Ik kom binnen en hang mijn jas bij de garderobe. Ik zie een oude vriend van me. ‘Hey, Dean! Hoe is het met je?’ vraag ik aan hem. ‘Ja, gaat goed… Met jou?’ zegt hij terug. ‘Ja, gewoon normaal…’ ‘Heb je alweer wat meer vrienden op school?’ zegt Dean. Ik zucht. ‘Nee, nog steeds hetzelfde…’ ‘Ai… het komt wel goed, ok?’ zegt Dean weer begripvol. Ik dank hem. Dan lopen we de dansvloer op en beginnen we te dansen. 2 uur lang dansen we. Dan zie ik uit mijn ooghoek iets verschrikkelijks… ‘Kijk eens wie we daar hebben, ons kleine nerdje!’ zegt James. Ik zucht diep. Dean gaat beschermend voor me staan. ‘Je mag dan wel populair zijn en veel meisjes krijgen, maar niemand praat zo tegen mijn beste vriend!!!’ ik ben zo vreselijk blij met Dean!! James en zijn vrienden lopen weg. ‘bedankt Dean, hoe kan ik je bedanken?’ zeg ik. ‘Ach, daar ben je toch vrienden voor?’ Ik geef hem een knuffel. ‘Oeh, zie jij daar ook wat lekkers lopen?’ vraagt Dean na een tijdje. Ik zie 2 meiden van onze leeftijd lopen. Ze kijken naar Dean. Ze lopen uitdagend naar ons toe. Ik aai verlegen door mijn haar. ‘Hey, kom je hier vaker?’ zegt Dean. Ik rol met mijn ogen. Zo cliché!! ‘Kunnen wij wat te drinken aanbieden?’ vraagt een van de meiden aan me. ‘ja natuurlijk!!’ zeg ik vrolijk. Na een paar minuten komen ze terug met 2 glazen bier. Ik drink er van. Na 10 minuten dansen met de meiden begin ik me slap te voelen. ‘Ik voel me een beetje….’ Zeg ik tegen Dean. Daarna wordt het langzaam zwart…

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen