Foto bij O1O

By JasonMcCan.

Justin Drew Bieber
'Justin! kom nou is naar beneden! We moeten weg!' 'Jaja ik kom al' roep ik terug en pak m'n pet van het bureau. Ik trek snel mijn sneakers aan en loop de kamer uit. 'kom dan' roep ik naar kenny die zelf nog geen eens klaar was. 'ja ik ben bijna klaar'. snap ik echt geen zak van he. Zeggen je ouders of wie dan ook dat je op moet schieten, zijn ze zelf niet eens klaar. Na 5 minuten was hij eindelijk klaar met whatever he was doing. We stapten de auto in en reden naar het strand toe waar ik op zou gaan treden. Selena kon niet eens komen. Ze had een fotoshoot ofzo. Anyways, na een eind rijden kwamen we eeeeindelijk aan. Kenny opende de deur open en via de achterkant van het strand-podium-huisje-ding liepen we naar binnen. Ik kleedde me om en begon maar aan m'n stemoefeningen. Na ongeveer een halfuur wachten mocht ik het podium op. Ik vond het nog steeds even leuk om op te treden. Ik rende het podium op en de eerste klanken van Somebody to love klonken door de speakers. Even later zag ik ineens de bewaker door de mensen heen lopen. Wat was hij nou weer aan het doen. Ik zong gewoon verder en bekeek iedereen die er in het publiek stond. Ik ging iedereen af tot ik iemand tegen kwam die me toch wel heel bekend voor kwam. 'K-k-kate?' Ze knikte en ik liet de microfoon vallen en rende van het podium af. Even later zat ik in mijn kleedkamer-tent toen ik iemand 'JUSTTTIIINNN' hoorde schreeuwen. Ik liep naar de ingang en zag kate die tegen werd gehouden door kenny. Hij liep gewoon met haar weg. Ik liep snel weg, door naar de auto. Kate was niks veranderd. Ze is nog altijd even mooi zoals ze toen in Teletubbieland was. Maar ik ben nu met Selena en ik moet haar gewoon uit m'n hoofd zetten. Ookal heb ik dat al nooit gekund sinds ik haar voor het laatst zag. Ik weet dat ik het niet kan. Maar ik moet wel. Ik ben verloofd.

Reageer (2)

  • xROAR

    Jezus!! Jusstiin!! Je bent echt zon sukkel!

    1 decennium geleden
  • xHanneBieber

    Justin,ass!
    Je had echt achter haar aan moeten lopen!
    Snel verder jij!<3333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen