Foto bij Chapter Four.

11 abo's :d me loves it!

Louis zijn kamer lag echt rommelig, maar had wel mooie kleuren en hij hield blijkbaar van TOMS want hij had een vlag boven z'n bed. "Ja, sorry dat het wat rommelig ligt, maar ik ben niet zo'n ordelijk type, haha. En je zal naast me moeten slapen want ik heb een dubbelbed zoals je wel al hebt opgemerkt." "Da's niet erg, ik vind dubbelbedden net ietsje leuker en ik het maakt niet uit of het rommelig ligt. Ik zal je wel helpen opruimen." zei ik en ik knipoogde naar Louis. "Trouwens waarom vroeg je of ik van wortels hou?" "Haha, ik hou van meisjes die wortels lekker vinden." zei hij. Ik lachte en zette m'n koffer tegen het bed. Voor het eten hadden Louis en ik zijn kamer opgeruimd en nu zag het er fantastisch uit. We liepen de kamer uit en gingen de woonkamer binnen, de andere zaten lekker gezellig in de zetels. "Wat hebben jullie zitten doen tot nu?" zei Nicole. "Ik heb samen met Louis zijn kamer opgeruimd. En die was vuil, zeg!" "Zo vuil was het ook weer niet!" Louis keek me boos aan. "Ja, daarom maakte ik een grapje." zei ik en ik porde hem in zijn zij. Ik ging naast Nicole zitten en Louis naast Harry. "Bij wie ga jij slapen, Nicole?" "Ik ga bij Liam slapen." zei ze en lachte breed naar Liam. Niall ging samen met Brunilda beginnen met het eten en Elaine ging naar haar ouders. Ik nam een uitgebreid afscheid van haar en zei dat ik haar zeker morgen ging bezoeken. "Na het eten moeten we zeker naar tv kijken." zei Zayn plots. "Waarom? Is het iets belangrijk?" vroeg Olivia. "Je zal het wel zien."

Reageer (5)

  • BQueen

    Nicenicenice! I can't wait for the next chapter! =D

    1 decennium geleden
  • TICKETTOHELL

    I LOVE CARROTS

    1 decennium geleden
  • savedtaccount

    wanneer ga je verder :a ik kan niet zonder je story xd

    1 decennium geleden
  • savedtaccount

    oeh, Nicole & Liam...? xd snel verder. I love it!

    1 decennium geleden
  • Elite

    oeh, verdeeeer (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen