Foto bij 1- Bloom

Bloom

Het is mooi weer in Domino dus ik ga maar is een stukje wandelen. "Pap, mam ik ga een stukje wandelen!" Riep ik naar Marion en Oritel. Ik liep naar buiten richting het bos. Het was prachtig de omgeving in Domino. Ik had het gevoel dat er iets niet klopte op Domino. Ik voelde de aanwezigheid van iets. Het kon niet anders dan dat het iets of iemand was die een deel van de vlam had. Maar ik kon me niet bedenken wie of wat het was. Plotseling dacht ik aan Valtor, maar nee dat kan niet want die had ik heel lang geleden al met de andere Winx verslagen en zijn vlam gedooft. Plotseling werd ik met een ruk uit me gedachten getrokken, want ik hoorde een gil. Ik rende de kant van het gegil op en tot mijn grote schrik stond daar mijn grote aardsvijand. Valtor. "Hallo Bloom, dat is lang geleden he?" zegt Valtor. "Ja, inderdaad. Maar mijn vraag is hoe kom je hier en waarom ben je hier?" Vroeg ik. Het kan niet anders dan dat hij slechte bedoelingen heeft. "Weet je dat nou nog niet? Waarvoor kwam ik de eerste keer? Volgens mij kwam ik toen voor de drakenvlam en dat kom ik nu ook. Maar er is nog een reden dat ik hier ben en dat is om jou te doden!" Valtor kwam langzaam dichterbij en ik transformeerde gelijk. "BLOOM BELIEVIX" en ik transformeerde. "Dat bedoelde ik, ik kom ook je believix kracht afnemen. Met jou believix krachten en de drakenvlam samen ben ik onverslaanbaar." Lacht Valtor. Zonder dat ik kom reageren viel hij me aan en zat ik vast. Hij sprak een spreuk uit en daar ging m'n drakenvlam en believix krachten. Valtor verdween en ik bleef achter zonder de engergie om ook maar op te kunnen staan. Het werd me allemaal te veel en het werd zwart voor mijn ogen.

Reageer (1)

  • Padme

    arme bloom abo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen