Foto bij Chapter 70

Jasper POV

We hadden afgesproken dat wij het ultieme huis voor Megan zouden vinden en dat zij uit zou zoeken wat wij niet mogen vertellen. Megan zou ook niet mogen schrikken als ze er achter kwam en ons moeten bellen.
‘Gebruik mijn laptop maar, mama. Die staat onder mijn bed en daar heb ik ook op gezocht, misschien staat het nog tussen de geschiedenis.’ Riep Abby naar Megan toe terwijl ze in haar auto stapten.
‘Doei, oma!’ Riepen Alice en Spencer. Owen stond halverwege de oprit en stond te zwaaien. Hij had zijn vingers dicht bij of in zijn mond zitten.
‘Owen, haal je vingers uit je mond.’ Riep ik naar hem.
‘Er zat nog wat slagroom aan.’ Zei hij terug en kwam half terug rennen.
‘Maar je hebt ook weer van alles aangeraakt.’ Zei ik terug. Hij haalde meteen zijn wijsvinger uit zijn mond en kwam voor me staan. Megan reed de oprit af en verdween de hoek om.
‘Laten we meteen gaan zoeken.’ Zei Abby.
‘Mama, mogen we buiten spelen met de bal?’ Vroeg Alice en hield een bal vast. Renesmee knikte hevig.
‘Wel achter.’ Zei ze. We liepen samen naar boven toe om achter de laptop te zoeken naar het ultieme huis voor Megan.
‘Wat zou ze leuk vinden?’ vroeg ik aan Abs toen de laptop was opgestart en ik google aan klikte.
‘Ik weet nog toen we bij mijn oma op bezoek waren, ze woonde toen in de flat daar aan de rand van het bos. Mama was er helemaal weg van.’ Zei Abs en ze wees naar rechts toe.
‘Ow, daar.’ Ik typte de naam in. Google zocht meteen en ik klikte de juiste link aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen