Foto bij Chapter 71

Abby POV

We keken met z’n 2 naar het misschien toekomstige huis van mijn moeder. Het was een mooie site en erg overzichtelijk.
‘Klik daar eens op.’ Zei ik en wees naar een link die de plattengronden liet zien. Jasper bewoog de cursor daar naar toe en klikte er op.
‘Heeft ze hoogte vrees?’ Vroeg Jasper en keek me aan.
‘Misschien als ze bovenin zit. He, kijk. Er staat aangegeven welke appartementen vrij zijn.’ Zei ik. Er waren 2 appartementen vrij.
Jasper klikte op de plattegrond die op de 2de verdieping zat. Het zag er mooi en verzocht uit.
‘Ik denk dat we het hebben gevonden.’ Zei Jasper.
‘We geven mama ook even de tijd.’ Zei ik.
Die avond onweerde het en Alice kon daar door niet slapen. Ze lag daardoor ook op mijn schoot terwijl wij zachtjes de tv aan hadden staan. Owen en Spencer lagen in het bed op Jasper zijn kamer.
‘Konden we maar gaan honkballen.’ Zuchtte Emmett en keek verlangend naar buiten.
‘Hoezo zou dat niet kunnen?’ Vroeg Esmé.
‘We kunnen de kinderen niet alleen thuis laten.’ Zei Emmett. Er volgde een grote knal. Alice, die sliep, schokte even maar sliep gelukkig verder.
‘Ik kan ook thuis blijven voor Alice en dan gaan jullie toch honkballen.’ Zei Esmé.
‘Wil je dat, Esmé?’ vroeg Emmett en hij sprong op van de bank. Ze knikte en liep naar mij toe om Alice over te pakken. Emmett sprintte naar de garage toe en wij volgde hem. Niet veel later stonden we op het veldje.

Reageer (3)

  • ShakeItUp

    Snel verder! Love your story. Maar dat wist je misschien alxD

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    snel veer

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen