Foto bij Chapter 72

Jasper POV

‘We missen Carlisle en Esmé.’ Zei Edward.
‘Laten we nieuwe teams kiezen.’ Zei Emmett. We knikten. Emmett en iki mochten de teams kiezen. Ik mocht beginnen.
‘Abby.’ Zei ik. Ze liep vrolijk naar me toe.
‘Rosalie.’ Rosalie liep meteen naar Emmett toe.
‘Edward.’ Edward kwam naast Abs staan en keek naar Bella.
‘Bella.’
We begonnen.
‘Wie kan het beste gooien?’ Vroeg ik.
‘Ik kan beter rennen en Jazz, jij kan het beste slaan.’
‘Abs, kan jij gooien?’ Vroeg ik aan haar.
‘Waarom niet.’
Wij mochten beginnen met slaan. Ik mocht als eerste slaan.
Ik ging in positie staan en Rosalie zou de bal gaan gooien. Ze keek me sluw aan. ze gooide de bal richting mij en ik mepte hem weg. Meteen ging ik rennen, naar het eerste honk, 2de honk, Emmett ving de bal, ik sprintte zo snel als maar kon naar het 3de honk, Emmett gooide de bal en ik haalde net het 4de honk.
‘Homerun!’ Riep Edward.
‘Goed zo, Jasper!’ Riep Abby.
‘Nu mag ik slaan.’ Zei Edward en ging klaar staan. Rosalie gooide de bal en Edward gooide zijn knuppel er tegen aan. de bal suisde weg en Edward rende al ergens tussen het 2de en 3de honk in. Nog een homerun.
‘Wacht maar tot wij mogen slaan!’ Riep Emmett. Abby was aan de beurt en aangezien ze nog maar net een vampier is zou zij de meeste kracht moeten hebben. Er volgde nog een homerun en toen wisselde we, anders zou het niet eerlijk zijn. Abby zou gaan gooien en Emmett wou graag als eerste slaan. Ze mikte de bal zo laag als toe gestaan was. Emmett raakte hem toch en Edward rende er meteen achter aan. Ergens in het bos hoorde ik Edward omdraaien en niet veel later kwam hij door de bosjes terug rennen. Emmett was pas bij het 3de honk. Edward gooide de bal naar Abs en ze ving hem.
‘Te laat.’ Zei ik.
Honkbal was altijd al mijn favoriete sport geweest. We speelde lang door tot we geen gedonder meer hoorde en geen flitsen zagen. Wij wonnen met 7 punten verschil en renden snel terug naar huis, want het viel er op eens met bakken uit.

Reageer (4)

  • Released

    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Snel verder!(H)
    Ga je ook weer verder met je Cullens at Hogwarts verhaal?:$

    1 decennium geleden
  • FearlessLove

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen