Foto bij chapter 75: Meditite vs Tyrogue

Treyson en Nakusa hebben beide nog één pokemon.
Wie nu wint mag door naar de volgende ronde
O ja nog ff coole muziek voor tijdens het lezen ^^

'Meditite doe je fire punch.' Zei Nakusa.Meditite's vuist begon te vlammen en hij rende op Tyrogue af.
'Tyrogue ontwijk.' Riep Treyson.Tyrogue sprong net optijd aan de kant.
'Tyrogue doe mach punch.' Zei Treyson en Tyrogue's vuist ging op Meditite af.Maar Meditite sprong achterover en ontweek met gemak de mach punch.Treyson glimlachde.Hij heeft die Meditite goed getrained.Dacht Treyson.
'Meditite gebruik brick break.' Riep Nakusa en Meditite sloeg Tyrogue hard.
'Tyrogue doe je double team.' Zei Treyson en Meditite werd omsingelt.
'Dammit.' Mompelde Nakusa. 'Doe fire punch.' Maar het lukt Meditite niet om de echte te raken.Nakusa wilde nog een aanval riepen maar een steek ging door zijn borst.Nakusa greep met zijn hand naar zijn borst.
'Tyrogue,hi jump kick go!' Riep Treyson en merkte toen Nakusa op.Achter Meditite verscheen de echte Tyrogue en schopte keihard in Meditite's rug.Meditie vloog een heel stuk naar voren.Nakusa verbeet de pijn.
'Meditite?' Vroeg Nakusa maar Meditite stond alweer op.
'Tyrogue doe earthquake.' Zei Treyson.Tyrogue sprong op de grond en de grond begon heftig te schudde.Meditite's beentjes knikte.
'Spring de lucht in.' Riep Nakusa.Meditite sprong van de grond af.Maar hij kon zich niet goed afzette en viel meteen.Dat gaf een harde klap omdat de grond nog trilde.Meditite bleef even op de grond liggen nadat de earthquake stopte.
'Ga voor mach punch.' Zei Treyson en Tyrogue liep op de liggende Meditite af.Nakusa grijnsde toen Tyrogue voor Meditite stond en wilde aanvallen.
'Fire punch nu!' RIep hij en Meditite sloeg met zijn vlammende vuist keihard in Tyrogue's buik.Tyrogue viel naar achter terwijl Meditite op stond.
Nog voordat Treyson iets kon zeggen stond Tyrogue op.Treyson snoof grijnsend door zijn neus.Tyrogue was niet eentje die bleef liggen.Hoe harder hij geraakt werd,des te beter werden zijn aanvallen en wilde hij winnen.Tyrogue deed het best goed voor zijn eerste echte gevecht.Dacht Treyson.Tot nu toe hadden hij en Rea altijd samen getrained met Tyrogue en Zuki (eevee).
Meditite rende op Tyrogue af.Tyrogue nam een vechthouding aan.


Meditite maakte zich klaar om met brick break aan te vallen.Tyrogue sprong over Meditite heen,schraapte zijn voeten in de grond en sloeg met mach punch.De verbaasde Meditite kon niet meer ontwijken en werd geraakt.En zo ging het even voort.Meditite ontweek mach punches maar werd geraakt door hi jump kick en sloeg daarna.Tyrogue ontweek de brick break maar werd geraakt door fire punch.
'Meditite doe jou hi jump kick.' Zei Nakusa opeens.Treyon keek verbaast op.Had Nakusa die aanval achter gehouden?Tyrogue werd geraakt.Beide pokemon stonden nu hijgend tegenover elkaar.De twee kleine vechtpokemon waren allebij aan het einde van hun latijn.Treyson dacht na.Met hi jump kick kunnen we winnen maar als Tyrogue mist krijgt hij de klap.EN dan verliesen we.Maar een andere aanval is misschien niet genoeg voor Meditite.
Nakusa was ook aan het denken.Tyrogue is sterk dus ik moet het in één keer afmaken.Dan moeten we hi jump kick gebruiken.Ookal zit er een risico aan.Maar met fire punch en brick break krijgen we Tyrogue niet uitgeschakelt.Treyson en Nakusa keken elkaar in de ogen.
'Maak het af met hi jump kick!' RIep ze beide.Meditite en Tyrogue stormde op elkaar af.Hun benen knalde tegen elkaar aan.Door de kracht vlogen ze van elkaar af en belande op de grond.Beide pokemon lagen stil.
'He?'
'Wat?' Gemompelde verspreindde zich in het stadium.Rea,Makoto en Yassup keken elkaar aan.
'Meditite probeer op te staan als het lukt.' Zei Nakusa.
'Tyrogue sta op.' Zei Treyson.Tyrogue draaide zijn kop over de grond naar Treyson.
'Goed zo Tyrogue.Sta op.Je kan het.Weet je nog al die training?Elke keer stond je op.Je kan het nu ook.' Zei Treyson.Tyrogue sloot even zijn ogen en toen hij ze open deed keek hij vol zelfvertrouwen.Tyrogue zocht zijn laatste restje energie en stond langzaam op.Toen Tyrogue helemaal stond begon er gejuich in het stadium.
'Meditite kan niet meer opstaan.Tyrogue heeft gewonnen.Treyson gaat door naar de volgende ronde.Trainers geef elkaar een hand.' Zei de scheidsrechter.Treyson en Nakusa tilde allebij hun pokemon op,liepen naar het midden en schudde elkaar hand.
'Je bent een goede trainer.Ik ben blij dat we gevochten hebben.' Zei Treyson.Nakusa knikte.
'Bedankt.Ik weet zeker dat je alle gyms kunt verslaan.' Zei Nakusa.Toen keek Treyson opeens ernstig.
'Wat was dat tijdens het gevecht.Had je pijn?Toen je naar je borst greep?' Vroeg Treyoson.Nakusa's ogen werden groot.
'Niets!Het was niets maak je geen zorgen.' Zei Nakusa en zette een valse lach op.Samen liepen het veld af naar de rest.Treyson keek wantrouwig naar Nakusa.Hij wist zeker dat hij iets had gezien.En die keer eerder dat hij naar het wc was gerent.Wat is er met hem aan de hand?Treyson en Nakusa voegde zich bij de rest.
'Cool gevecht,Nakusa.' Zei Rea.Nakusa glimlachte en ging naast haar staan.
'Bedankt,Rea.' Antwoorde hij vriendelijk.
'Tyrogue is sterk geworden.' Merkte Yassup op.Treyson knikte.
'Dat komt door alle training samen met Rea.' Zei Treyson.
'Kan je ook een keer met mij trainen?' Vroeg Nakusa aan Rea.
'Ja waarom niet.' Antwoorde Rea glimlachend.
'Attentie mensen.De halve finale wordt bekent gemaakt.Kijk allen naar het scherm.' Riep de scheidrechter en wees naar het scherm.De namen van de overgeblevende trainers dwarelde over het scherm.Opeens stonden ze stil.
1e Makoto vs Kiroro
2e Groy vs Treyson

Begint over een half uur.Trainers maak je klaar.
2 tegen 2 gevechten op het zand veld.

Iedereen keek naar Treyson.
'Hoe ga je dat winnen van Groy?' Vroeg Nakusa.Treyson keek grijnsend op en wreef langs zijn neus.
'He ik ben echt niet van plan de kans om tegen Makoto te vechten te laten schieten.Ik ga het winnen.Dat weet ik zeker.' Zei Treyson vol zelfvertrouwen.Gelach hoorde ze opeens en ze draaide zich om.Flannery kwam aanlopen.
'That's the sprited,Treyson.' Zei Flannery.
'Heb je mijn gevecht gezien,Flannery?Ik weet zeker dat ik je gym kan winnen.' Zei Treyson.
'Natuurlijk heb ik het gezien.Van jullie allemaal.Ik ben hier de gym leider.Ik heb een ere plek.' Zei Flannery grijnsend.
'Maar mijn ogen vielen eigenlijk op jouw...eh...' Zei Flannery en keek Makoto aan.
'Mijn nama is Makoto.' Zei Makoto.
'Tot nu toe heb ik alleen nog vuur type van jouw gezien.Ben jij toevallig een vuur type trainer?' Vroeg Flannery nieuwsgierig.Makoto grijnsde.
'Echt wel.Jij en Blaine uit Kanto zijn mijn voorbeelden.' Vertelde Makoto.
'Ja..ik weet niet zeker of je nog zo over me denkt aan het eind van dit toernooi.' Mompelde Flannery.
'Wat zei je?' Vroeg Makoto die het niet verstond.
'Niets hoor.' Zei Flannery en zette een lach op.
'Treyson hoe ga van die Groy winnen?Het is een sterke trainer hij heeft behalve Yassup,elke trainer binnen één minuut verslagen.' Vroeg Flannery.
'Ik zet in ieder geval Sandshrew in maar ik weet zijn 2e pokemon niet.' Zei Treyson en haalde zijn schouders op.
'Ach ik win wel.Zeker weten.' Ging Treyson verder.Ze kletsen even verder en toen het half uur voorbij was ging Flannery naar haar plaats en liep Treyson van de tribune af.Het zandveld,daar was Sandshrew in het voordeel.Bedacht Treyson.Groy liep naar zijn plek en gooide meteen Machop uit zijn pokeball.
'Sandshrew go!' Zei Treyson en Sandshrew rende naar voren.
'Groy vs Treyson.Laat het gevecht beginnen!' Riep de scheidsrechter.

Duzzzz hebben jullie enig idee over Nakusa?
En wie gaat winnen,Groy of Treyson?

Reageer (2)

  • ShadowNight

    ik weet het ech neit van nakuso
    en die muzie ROCKKKKKKKKKKKK
    VERER

    1 decennium geleden
  • Amami

    snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen