Foto bij W68

Er is weer een nieuwe winx-story op Q: Another power

“Oh Bloom, meisje toch.” Vanessa rende op haar dochter af. Flora stond op en hield haar tegen.
“Oppassen, Vanessa”, zei ze vriendelijk. Bloom was intussen langzaam opgestaan. Ze zette voorzichtig een paar passen en omhelsde aarzelend haar ouders.
“Alles in orde, meisje?”, vroeg Mike.
“Het gaat wel, pap”, knikte Bloom, en ze ging weer zitten. Haar ouders stonden wat zenuwachtig in de kamer.
“Ga maar zitten”, zei Flora vriendelijk.
“Oké.” Mike en Vanessa gingen zitten. “Euh, hoe heet jij ook weer?”, vroeg Vanessa aan Flora.
“Ik ben Flora”, glimlachte die.
“Fijn om je nog eens te zien, Flora. En hoe is het met Stella en de anderen?”
“Met Stella gaat het niet zo goed. De heksen die mij hebben betoverd hebben haar blind gemaakt”, zei Bloom.
“Arm meisje.” Vanessa schudde haar hoofd.
“Ze heeft meer geluk dan Bloom”, merkte Flora op. “Zij kan over een paar dagen weer zien, bij Bloom zal dat langer duren. Blooms betovering is veel krachtiger.”
“Oh, maar je wordt toch ooit weer normaal?”
“Dat wel”, knikte Bloom. “Voor elke betovering bestaat een tegenbetovering. Maar het kan nog wel een tijdje duren.”
“Ik hoop dat je snel weer in orde bent”, zuchtte Vanessa. “Ik had net gehoopt deze week leuke dingen te doen samen en de magische wereld te zien.” Bloom glimlachte.
“Je was niet de enige met die hoop, mam.”
“Hoezo?” Vanessa was verbaasd.
“Er zijn nog andere mensen die een weekje met me wilden optrekken.”
“Wie dan?”, vroeg Vanessa nieuwsgierig.
“Mijn toekomstige schoonouders, Sky’s ouders, koning en koningin van Eraklyon. Haal jij hen even, Flora?”
“Natuurlijk”, glimlachte Flora, en riep Sky en zijn ouders.

Reageer (4)

  • dayxdreamer

    En nu Blooms echte ouders en dan zijn we compleet...

    snel verder

    1 decennium geleden
  • aniek1313

    Snel verder:D
    En lief dat je dat deed over mijn story:)

    1 decennium geleden
  • Allysae

    nice
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Padme

    oeh, zullen ze aardig zijn, en ik ga denk die andere story ook lezen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen