Foto bij 114.

Ik denk erover na om dit verhaal uit te gaan geven.. Doen/niet doen? Omdat ik 15 ben mag ik nog niet zelfstandig dit doen, en moet ik mijn ouders om toestemming vragen.. Ik heb eigenlijk geen zin om mijn ouders te vertellen dat ik dit soort verhalen schrijf.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (24)

  • katl1

    Hmm, het verhaal is geweldig, dus zou ik het zeker proberen uitgeven. Maar persoonlijk zou ik wachten tot je oud genoeg bent om het zelf te mogen doen. Nou ja, moet jij weten hé. En je zal het (helaas (huil)) van internet moeten halen
    Laat het me in ieder geval weten als het uitkomt ;)

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Nice! <33
    SNelverder! <33333333333333

    1 decennium geleden
  • Rodinde

    Ahhh ik zou het zeker proberen uit te geven, het is echt een superverhaal! En anders laat je het liggen tot je het wel zelfstandig mag uitgeven en tegen die tijd haal je het even van internet- kunnen ze daar ook niet over zeiken- en dan heb je ook nog tijd om dingen te verbeteren. Trouwens zou je het net zo goed, als je echt niet wil dat je ouders erachterkomen, het onder een alias uit kunnen brengen.
    En snel verder!! <3

    1 decennium geleden
  • BitchyAlien

    Yaaaayy snel verder hoor..
    En wat je ouders betreft snap ik je helemaal.. Mijn ouders hoeven mijn story's ook niet te lezenxD je kunt hem altijd bewaren en opsturen als je wel zelf mag doen..

    1 decennium geleden
  • Woos

    Uitgevers vinden het niet zo geweldig als je hele verhaaet staal al opt internet voor niks, dus zou je een andere wending ofzo moet bedenken.
    Mja, poging tot is nooit verkeerd *hinthint*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen