Foto bij W71

Toen ze uitgelachen waren, en na nog vele plagerige opmerkingen, zuchtte Vanessa:
“Ik ben daarstraks toch van je geschrokken Bloom.”
“Weet ik, mam, sorry”, zei Bloom.
“Geeft niets, meisje, je kon er niets aan doen.” Griffin stond op.
“Ik moet maar eens gaan. Hoe laat vertrekken we morgen?”
“Saladin, ik, Helia en Riven komen jou en de Trix morgen om tien uur ophalen. De Winx en de andere specialisten nemen een ander schip”, zei Faragonda.
“Oké, tot morgen. Laat ons duimen voor een zware straf”, zei Griffin, en ze vertrok. Flora stond op.
“Ik ga slapen Komen jullie even hier, meiden? De bloemen moeten jullie leren kennen als je op Bloom wil passen vannacht.” Musa, Layla, Tecna en Griselda liepen naar Flora toe.
“Ik denk dat vier personen het minimum is”, zei Griselda.
“Bedankt”, zei Bloom.
“Geen probleem.”
“Ik ga wel eerst”, zei Tecna.
“Ik los je af”, knikte Layla. Musa wilde laatste, dus zou Griselda Layla aflossen. Flora leerde de meisjes en de bloemen elkaar kennen.
“Jongens, volgens mij moeten jullie vertrekken”, zei Griselda. “Jullie moesten er al zijn, en wij willen morgen graag uitgeruste piloten.” De jongens stonden lachend op.
“Zullen we jullie een lift geven?”, bood Brandon de ouders aan.
“Graag”, glimlachte Erandor.
“Jullie bagage staat nog op mijn kantoor”, zei Faragonda tegen Mike en Vanessa.
“Oh ja, dan zullen we die eerst even ophalen”, knikte Mike. Iedereen vertrok, op Tecna na.

Griselda merkte dat Blooms huid grauw kleurde in haar slaap. Voor de zekerheid wikkelde ze de bloemen om haar heen. Tot Griselda’s verbazing veranderden ze onmiddellijk in doorns. Niet veel later begon Bloom er in haar slaap tegen te vechten. Chatta en Digit werden wakker van Blooms gegrom.
“We halen hulp”, zei Chatta meteen tegen Griselda. Die knikte, en de pixies vlogen weg.

Reageer (4)

  • Padme

    hoe spannend, en waar haal je die inspi vandaan.

    sneel door

    1 decennium geleden
  • aniek1313

    OMG, heel snel verder!
    Is echt super verhaal!
    Ik zit vast met mijn verhaal:$
    Ben inspiratie loos(huil)

    1 decennium geleden
  • dayxdreamer

    Je weet het toch zo spannend te houden!

    Ik weet niet of ik dat nu leuk moet vinden of niet ;)

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Allysae

    omg
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen