Bloom

Eenmaal aangekomen op Piros het eiland van de draken sta ik meteen aan de duistere kant. Als ik even rond kijk zie ik iemand staan, ik besluit er op af te lopen en zie dat het Maya is de meesteres van Piros. "Hee Bloom, lang niet gezien! Ik heb al zo'n vermoeden dat je komt om een Dimension Fee te worden?" zegt ze glimlachend. "Ja Maya dat heb je goed gezien, maar ik zal Dimension Fee moeten worden zonder hulp van de Drakenvlam en mijn Believix, want ik heb slecht nieuws, Valtor heeft ze afgenomen." Zeg ik zachtjes. "Ik weet het schat, ik kan het merken dat er hier de aanwezigheid was van de Drakenvlam en het was niet jij. Daar was ik al achter" zegt ze troostend. "Maar ik kan je enkel uitleggen hoe je een Dimension Fee kan worden. De duistere kant van Piros heeft Faragonda je zeker al over vertelt neem ik aan dus ik ga je vertellen hoe je er komt en een Dimension Fee wordt" zegt ze glimlachend. "Dank je wel dat je me wilt helpen!" zeg ik glimlachend. "Maar natuurlijk help ik je, want als ik niet help en jij geen Dimension Fee wordt is er een grote kans dat het universum wordt verwoest! Maar okee je kan je Dimension kracht alleen krijgen als je jezelf op offert voor het universum, als je dat niet doet gaat het universum eraan en is alles voor niets geweest. Je zal dus zonder de Drakenvlam en Believix tegen Valtor moeten strijden! Je kan de draken hier gebruiken maar alleen de duistere en die moet je aan jou kant zien te krijgen!" legt ze uit. "Heb je nog vragen? Want verder kan ik je niet helpen. Alles ligt in jouw handen Bloom, begrijp dat goed!" zegt ze streng. Ik glimlach even naar der "Maar natuurlijk, ik zal juf Faragonda van de situatie moeten inlichten zodat ze weet dat ik het echt alleen moet doen en de rest voorbereid dat er een kans is dat ik niet terug kom, dus ik zou zeggen hopelijk tot ooit Maya!" zeg ik en dan verdwijn ik in het duister op zoek naar de draken.

Reageer (3)

  • Padme

    cool, ze moet en zal winnen.
    snel door

    1 decennium geleden
  • aniek1313

    Ik ga nu eerst even een verslag schrijven dan ff eten en dan begin ik rond 7 uur of eerder aan next hoofdstuk:D

    1 decennium geleden
  • katl1

    Snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen