Foto bij chapter 76: Treyson vs Groy

Groy vs Treyson




ps ik merkte tijdens het schrijven dat ik iets vergeten ben,namelijk het gvecht van makoto.anyway fanataseer maar dat die al geweest is en Makoto is door.dus in de finale staan makoto en treyson.nogmaals sorry

'Machop begin met je karate chop.' Zei Groy.Machop haalde uit en Sandshrew werd geraakt.Gelukkig maakte het niet veel schade omdat Sandshrew een hoge defence heeft.Bedacht Treyson.
'Doe je slash,Sandshrew.' Zei Treyson.Sandshrew sprong op Machop af.
'Machop ontwijk.' Riep Groy en Machop ontweek de slash optijd.
'En doe nu je low kick.' Ging Groy verder.Sandshrew kon niet ontwijken en werd hard geraakt.
'CLose combat en maak het af.' Zei Groy.
'Graaf je een weg in de grond!' RIep Treyson en Sandshrew was weg.
'Shit.' Mompelde Groy.
'Laat je zien met rollout.' Zei Treyson en Sandshrew kwam met rollout uit de grond op Machop af.Machop werd geraakt maar bleef wel staan.
'En swift.' Zei Treyson.Sandshrew zwaaide met zijn staart en de sterren vlogen op Machop af die het onmogenlijk kon ontwijken.
'Low kick,Machop!' Riep Groy en Machop sprong op Sandshrew af.
'Ontwijk.' Zei Treyson en Sandshrew sprong net op tijd naar links.
'Schop naar links!' Riep Groy.
'Wat?' Zei Treyson verbaast maar Machop schopte al naar links en Sandshrew werd geraakt.
'Doe slash,Sandshrew.' Zei Treyson en Sandshrew rende op Machop af.
'CLose combat nu!' Riep Groy en Machop onderschepte de slash met close combat.Sandshrew vlog naar achter en belande op de grond.
'Sandshrew.' Mompelde Treyson.Langzaam krabbelde Sandshrew overeind.
'Machop doe seismic toss,en maak het af.' Zei Groy.Machop greep Sandshrew vast en sprong hoog de lucht in.
'Sandshrew!'
'nee.' RIepen Yassup en Makoto geschrokken.Zelfs Flannery keek gespannen.
'Sandshrew maak je los!' Riep Rea.Opeens wist Treyson iets.
'Rollout go!!!' Riep Treyson hard.Sandshrew vormde zich tot een bal en raasde rond.Het lukte Machop niet meer om hem vast te houden en liet hem los.Sandshrew viel naar beneden en kwam netjes op zijn pootjes terecht.Snel keek hij omhoog.Machop kwam nu ook uit de lucht gevallen.Dit is de perfecte kans om hem hard te raken,rollout kan hij misschien nu blokken met zijn handen.
'Sandshrew doe slash!' Riep Treyson.Maar in plaats van meteen met één poot te uithalen.Deed Sandshrew zijn beide poten even naar achter.Bij zijn klauwtjes werd het zwart.Sandshrew sprong en haalde met beide klauwen uit.Machop viel uitgeschakeld op de grond.Treyson keek verbaast op zijn pokewatch.
Shadow claw
Bij shadow claw worden bijde klauwen omringt door het duister en slaat en de pokemon slaat ermee.

'Cool!Goed gedaan Sandshrew.' Zei Treyson en Sandshrew rende naar hem toe.Groy deed Machop in zijn pokeball en draaide zich om.
'He Groy.Het is twee tegen twee.' Hielp Treyson hem herinneren.
'Machop is mijn beste pokemon.Als ik niet met hem kan winnen,win ik uberhaupt niet.' Zei Groy en liep het stadium uit.Treyson bleef verbaast achter.
'Groy trekt zich terug.Treyson gaat door naar de volgende ronde.' Zei de scheidsrechter.Treyson rende blij terug door de gang,de tribunes op.
'Gaaf dat Sandshrew shadow claw heeft geleerd.' Zei Makoto.
'Echt wel.' Antwoorde Treyson.
'Voor vandaag zijn de gevechten voorbij.Morgen is de finale tussen de trainer Makoto en Treyson.Het begint om 11.00' Zei de scheidsrechter en het stadium liep leeg.
'Dus,en nu?' Vroeg Makoto.
'Ik ben van plan te trainen met Totodile en Anorith.' Zei Yassup.
'He Nakusa,we kunnen nu ook trainen.' Stelde Rea voor.Nakusa knikte.
'Is goed.' Zei hij.
'Ik zie wel wat ik doe.' Zei Makoto en liep weg,en Yassup vertrok ook.
'Wat ga jij doen,Treyson?' Vroeg Rea.Treyson haalde zijn schouders op.
'Ik kijk wel.' Zei Treyson.Rea en Nakusa liepen net buiten de stad om te trainen.Nakusa gooide een pokeball de lucht in.
'Bel?' Vroeg Beldum vragend.
'Ik probeer al een tijdje Beldum zen headbutt te leren maar het lukt niet.' Legde Nakusa uit.
'Sano kom eruit.' Zei Rea en de Loudred kwam uit zijn pokeball.
'Laat hem zen headbutt doen op Sano.' Zei Rea.Nakusa knikte en zei het tegen Beldum.Beldum schoot naar voren maar verloor al snel vaart en uiteindelijk was het niet meer dan een tackle dat hij uitvoerde.Rea krabte op haar hooft.
'Ik snap wat je bedoelt.Maar dit is simpel opgelost.' Zei Rea.
'Beldum tackle*.' Zei Rea en Beldum tacklde Sano.Sano begon te lachen.Hij voelde er bijna niets van.
'Kom op nou Beldum.Laat eens wat zien.' Zei Rea en liet Beldum keer op keer tacklden.Opeens tacklde Beldum zo hard dat Sano achterover viel.
'Oke,headbutt Beldum.' Zei Rea optmistisch.Beldum ramde keihard met zijn kom tegen Sano aan.Zo ging het door totdat het een echte zen headbutt werd.En een krachtige ook.Rea deed Sano dankbaar in zijn pokeball.EN Nakusa deed Beldum in zijn pokeball.
'Zullen we terug gaan?' Vroeg Nakusa.Rea knikte.
'Tuurlijk,kunnen we kijken of we de andere zien.' Antwoorde Rea.
'Treyson zei het al,maar je bent echt een goede trainer.Je weet precies hoe je welke pokemon moet trainen.' Complimenteerde Nakusa.
'Bedankt.' Zei Rea dankbaar.Nakusa is echt aardig.Dacht Rea.Ze liepen al gauw de stad weer in.
'Rea,hoe laat is het?' Vroeg Nakusa opeens.Rea keek op de klok van haar pokewatch.
'Het is nu kwart over vijf.' ANtwoorde ze.Naksua stopte met lopen.
'Uhm ik moet even een telefoontje plegen.' Zei Nakusa en een steek ging door zijn borstkas.Maar hij wilde niet dat Rea het merkte en knarste met zijn tanden.
'Oke is goed.Ik kijk wel waar de rest is.We zien je zo wel op het plein.' Zei Rea.Nakusa knikte en liep snel weg.Vrij snel zag Rea Yassup die naar haar toe kwam lopen.
'He Yassup,wat dacht je ervan dat we vanavond met zijn alle uit eten gaan?' Vroeg Rea.
'Wie is alle?' Vroeg Yassup voor de zekerheid.
'Jij,ik,Treyson,Makoto en Nakusa.' Zei Rea.Yassup knikte.
'Cool,wacht hier even.Ik weet waar Makoto is.' Zei Yassup enthousiast en rende weg.Al gauw kwam hij terug met Makoto.
'Gaaf idee,Rea.' Zei Makoto meteen.Rea grijnsde.Op het plein was een terras voor een restaurant.Yassup,Rea en Makoto zaten 10 minuten te wachten.Makoto zag opeens Treyson lopen en riep hem,meteen kwam Treyson aanrennen.
'Wat is dit voor gezelligheid?' Vroeg Treyson lachend.
'We gaan met z'n alle hier eten.' Legde Yassup uit.Treyson knikte begrijpend.
'He,waar is Nakusa?' Vroeg Treyson voordat hij ging zitten.
'Hij moest bellen.' Antwoorde Rea.
'Oh...'


* volgens mij kan een Beldum geeneens tackle maar dat moet dan nu maar even.
Anyway volgend hooftstuk wordt nou ja,heftig.Dan komt eruit wat er met Nakusa is enzo.
Dumdumdummmmmmmmmmmmmmm

Reageer (4)

  • KidouYuuto

    Kom tsunami riep Juka terwijl ze samen met tsunami van boom naar boom sprong

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    oe
    spannend
    verder

    1 decennium geleden
  • Organism

    Lalala
    dit is leuk.
    Nakusa is verslaafd aan Slowpoketail Pillen ;D

    1 decennium geleden
  • Amami

    snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen