Foto bij Chapter 73

Abby POV

We kwamen thuis en waren zeiknat voor dat eventjes dat we in de regen stonden.
‘Ik ga schone kleren aan doen.’ Zei Rosalie en liep naar boven toe, ik volgde haar. Ik duwde de deur open van de Hale familie en keek wat voor kleren ik nu aan zou doen. Ik trok een spijkerbroek met trui uit de kast en trok die snel aan. de natte kleren gooide ik over de badrand om te drogen. Toen ik weg wou lopen kwam Jasper in zijn onderbroek binnen lopen.
‘leuke onderbroek.’ Merkte ik op. Het was een boxershort met batman er op.
‘Niets zeggen, die hadden Emmett en Alice eens voor me meegenomen.’ Zei Jasper en deed snel zijn broek aan.
‘Hallo leutjes!’ Zei Leanne en de voordeur ging dicht.
‘Heey, Leanne.’ Ik liep de badkamer uit en ging naar beneden. Leanne kwam op me af lopen en omhelsde me.
‘Ik moet met je praten.’ Zei ze. Ik knikte en Leanne nam me meteen mee naar de achter deur.
‘Het regent, maar we zijn niet van suiker.’ Zei Leanne. Ik in mijn nieuwe en drogen kleren liep weer de regen in. Leanne trok me helemaal mee tot we ergens droog zaten in een hoge boom onder alle blaadjes en takken.

Reageer (1)

  • ShakeItUp

    Ik ben eigenlijk best wel van suiker, ik haat regen, zeker als ik naar of van school moet fietsen. Dat is 7 kilometer, dus dan wordt je best natxD
    Snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen