Foto bij 9- Layla

Al 3 hoofdstukken vandaag (yeah)

Layla

Ik ben hier nu al een week en heb nog maar een week hier om het middel tegen de vloek die over Nabu is uitgesproken te vinden. Ik ben hartstikke moe en slaap al dagen niet, want ik ben contenu in gevecht om mezelf in leven te houden. Ik heb inmiddels tegen nieuwe vijanden moeten vechten en het traint me op de 1 of andere manier wel, want ik voel je wel sterker worden, maar ben ook heel erg moe. Plotseling voel ik iets in me rug en val op de grond neer. Als ik op kijk zie ik Lord Darkar staan. Een hele oude vijand van mij en de Winx. "Zo Layla, wat brengt jou hier? Helemaal alleen op de Duistere Planeet?" vraagt Lord Darkar grijnzend. "Het middel tegen Nabu's vloek vinden en misschien een Dimension Fee worden" zeg ik en stuur mijn morpfix magie op hem af. Ik raak hem en hij valt op de grond. Ik zie dat hij zwaar gewond is en grijns breed, maar mijn grijns verdwijnt al gauw als ik zijn wond zie verdwijnen. Hij spreekt een vloek over mij uit en ik word zo de grond in gezogen, ik probeer nog naar boven te komen maar het lukt niet. De doorgang terug is al gesloten. Hier zit ik dan midden in 1 groot doolhof. Ik zie een bord hangen en loop er op af en lees het "Wie uit dit doolhof komt wordt een Dimension Fee, en kan alles doen, de zwaarste betoveringen kan diegene verbreken. Maar wie er niet uit komt zit voor eeuwig vast! Dus let goed op met wat je doet! Zodra je binnen treed is je feeën gedaante verdwenen tot dat je eruit komt of niet, zo niet dat ben je geen fee meer en wordt je naar de Aarde toe gestuurt." lees ik op het bord. Ik besluit het doolhof te betreden en stuur nog snel een bericht naar mijn ouders en de andere op Andros, zodat ze weten dat ik een doolhof betreedt en het langer dan een week kan duren. Inmiddels heb ik al een maand in het doolhof rondgelopen en allerlei beesten bestreden zonder magie. Ik zie uiteindelijk een deel van de uitgang en begin te rennen. Eenmaal bij de uitgang aangekomen staat er nog een beest me op te wachten. Ik merk dat ik weer kan transformeren en transformeer dan ook gelijk in Believix fee. Ik val aan en val aan, maar geen enkele aanval heeft zin. Ik concentreer me op dat ik Nabu wil redden en zo krijg ik al mijn magie bij elkaar, het wordt 1 grote morphix bal met alle morphix uit het universum en vuur het op het beest af. Het beest valt dood neer, maar ik val ook neer en zak langzaam weg. Tot dat ik een speciale magie in me voel dringen, ik transformeer eindelijk in Dimension Fee. Ik open met mijn nieuwe krachten een directe poort naar Andros en stap er door heen...(yeah)(yeah)

Reageer (3)

  • Padme

    eindelijk transformeer er iemand.
    moooi pakje

    1 decennium geleden
  • aniek1313

    :) ben nu bezig met het laatste hoofdstuk voor vandaag dan heb ik er namelijk 4 beschreven!

    1 decennium geleden
  • katl1

    VERDER!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen