Eindelijk konden we naar bed. Ik, mijn moeder en broertje lagen met zijn 3e op zolder. Oma had de matrassen al klaar gelegd, nou eigenlijk achtergelaten zoals ze stonden. Allen dan netjes opgedekt en verschoond. We liepen alle 3 richting ons eigen matras en gingen zuchtend liggen. Eindelijk was deze rotdag voorbij, eindelijk! We konden geen een van alle slapen.. We bleven kletsen en teleurgesteld ann elkaar vertellen hoe deze dag was. Ook werd er gehuild, deze dag was echt dramatisch. Toen eindelijk mijn ogen dicht vielen was het half 3 s'nachts. En om half 7 kwam opa mij alweer wekken, aangezien het een halfuur rijden was naar mijn school. *Nee laat me met rust! Ik voelde zijn voet weer langs mijn gezicht gaan, en de klodders spuug vielen op mijn betraande gezicht. Ik huilden , en bleef de schoppende voet ontwijken tot dat de voet bijna mijn gezicht raakte en ik verstijfde van angst.* "Lisa, Robin! Wakker worden!"Opa riep mij uit mijn diepe slaap en ik stapte uit bed en raapte wat schone kleren bij elkaar. Ik liep een verdieping naar benden richting de badkamer. Ik voelde me als een zombie.. en helaas, toen ik in de spiegel keek leek ik ook echt op een zombie. Ik draaide de douche aan, en de warme stralen kletterde op mijn naakte huid. Terwijl de tranen zich vermengde met de douchestralen, waste ik mezelf. Toen ik klaar was draaide ik de kraan uit en droogde mezelf af. Toen ik mezelf aangekleed had en mijn haar gedaan had liep ik naar benden om samen met mijn opa en broertje een boterham te eten.En toen begon te schooldag..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen