Als we bij het portretgat aankomen zie ik Hermelien Ron & Harry staan. Ik zeg het wachtwoord en ik wenk hun mee te komen als we binnen zijn neemt Draco Ron op zijn rug en neemt Blaise Harry op zijn rug en rennen ze op topsnelheid de trap op. Ik en Hermelien lopen gewoon rustig de trap op. Als we bij onze kamer aankom geef ik Draco een kus en ga ik naast hem zitten en troost hem nog even. Ik hoor hoe Blaise uitlegt wat er met hem aan de hand is en Hermelien komt ook naast hem zitten en begint hem nu ook te troosten. De jongens kijken hem medelevend aan. Als Draco in slaap is gevallen leg ik gauw een deken over hem heen en ga ik bij de rest zitten. “Oké wat gaan we doen? Waar gaan we als eerste heen? En we moeten als we terug komen eerst langs Italië om de volturi te vragen om ons te helpen en alle andere vampieren die we tegen komen.” Zeg ik. “Hebben jullie je spullen al gepakt want we gaan morgen naar het Nest en dan gaan we na de bruiloft van Bill & Fleur. Als jullie nu je spullen even pakken dan kunnen we het in onze tasjes doen.” Zegt Hermelien. Ik weet al waar ze het voer heeft en pak mijn tasjes die ik heb vergroot voor als Blaise en ik weer moesten vertrekken. Ik doe snel al mijn spullen erin en pak dan ook Draco’s tas en doe die er ook in als Blaise ook al zijn spullen heeft gepakt doe ik ook zijn tas erin verder pak ik ook onze voorraad bloed in. We gaan weer zitten. “We zijn klaar ik heb al onze spullen en die van Draco ingepakt. Maar ga maar op een bed liggen jullie moeten slapen en ik denk niet dat we jullie nu ongezien hier weg kunnen krijgen.” Zeg ik terwijl ik nog 2 bedden tevoorschijn tover. Als hun slapen en Blaise ook maak ik Draco wakker. Hij kijkt me vragend aan. Ik vertel hem snel wat we van plan zijn. Als ik klaar ben geef ik hem een kus. Als ik me weer wil terugtrekken houdt hij me tegen en bijt zachtjes op mijn lip. Ik open mijn mond en onze tongen spelen een spel waar alleen wij de regels van kennen. Als het ochtend is stoppen we pas. Als ik mijn hoofd op zijn borst wil leggen wordt de rest ook wakker. We kleden ons om en Ron Hermelien & Harry komen op onze rug zitten. Als ze zitten lopen we naar het raam en springen eruit we komen zachtjes zonder geluid op onze voeten te recht en we beginnen meteen te rennen. Als we op topsnelheid rennen lopen we zo snel als het kan over het spoor richting Perron 9 ¾. Als we aankomen zien we dat we veel te vroeg zijn. Sneep zou op onze uilen letten. Draco Blaise en ik kijken elkaar even aan en rennen dan weer op vampiersnelheid richting het Nest. Als we aankomen zetten we gauw onze kappen op omdat de zon begint te schijnen. Als Ron Harry & Hermelien zijn bekomen van de reis klopt Ron op de deur. Als de deur wordt opengedaan zien we een verbaasde Molly. “Hoe komen jullie hier zo vroeg? En wie zijn dat?” vraagt Molly. Mam we kregen een lift van hun en dat zijn Draco Malfoy Blaise Zabini & Sky Zabini.” Zegt Ron terwijl hij ons aanwijst. Molly kijkt ons niet-begrijpend aan. Ik pak haar hand en laat zien hoe we hebben gereisd. Molly laat ons binnen en bied ons iets te drinken aan. Ik kijk even naar de ogen van de jongens en zie dat ze nog goud zijn dus knikken we nee. Als we zitten doen we onze mantels af en stoppen die in mijn tas. We kijken even de kamer rond en mijn blik valt op de klok. Ik zie de wijzer van Arthur op reizen staan. Niet veel later zie ik Arthur binnenkomen. Als hij ons ziet schrikt hij maar als hij goed kijkt herkent hij ons. “Welwel als we daar onze beroemde tweeling niet hebben.”zegt hij lachend “Het is fijn u weer te zien Arthur.” Zeggen Blaise en ik beleeft. “Aangenaam kennis te maken meneer Wemel” zegt Draco beleeft. Iedereen kijkt hem verbaast aan. Dit is de eerste keer dat hij iets zegt in het bijzijn van de anderen. Ik zie dat hij nog steeds verdrietig is maar zich groot houdt. Ik kijk naar Hermelien en zie dat zij het ook heeft gezien. “Kom maar dan laat ik zien waar jullie kunnen slapen.” Zegt Molly. “Dat is niet nodig hoor Molly we hebben een tent mee om vannacht in te blijven we slapen toch niet.” Zeg ik.“Kom je Draco dan zetten wij de tent even snel op.” Zegt Blaise. Draco knikt en loopt samen met Blaise weg. “Moet ik ergens mee helpen?” vraag ik. “Zou je me zo kunnen helpen met koken?”vraagt Molly. Ik knik. Maar dan begin ik te krimpen. Ik zie er nu weer uit als hoe mijn lichaam vroeger was. Molly kijkt me lachend aan. Ik sla mezelf tegen me voorhoofd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen