Foto bij 4

Oh goed, ik kan jullie natuurlijk niet dwingen haar te mogen. 8D
@xRidiculus: Dat is Memories- Within Temptation, en ja, het is mooi. :'D
@Norax: Serra lesbisch? - out -

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Mylintis

    Ooo, ik denk dat Freddie een blinde darm ontsteking heeft! Dat heb ik ook een half jaar geleden gehad en het doet echt kapot veel pijn in je buik(A)
    Snel verder<33

    1 decennium geleden
  • katl1

    Snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • vivian07

    Ik vind ook dat ie gewoon naar een heler moet, om het simpele feit dat helers magisch zijn, en ik hou van magische mensen.
    Ik ben het ook volledig eens met Norax.
    @Ridiculus: ik luister ook naar die band.
    (flower)

    1 decennium geleden
  • Lpayno

    'Tuurlijk,' antwoord ik sarcastisch. 'Ik ga alleen maar een beetje dood.'

    -out- :'D
    Zie je wel! Jij kan ook grappig schrijven(cat)

    Mijn broer luisterd naar die band :'D
    Lol, ^^

    Weetje wat ik dacht toen Fred buikpijn zei en dat kindwijf opereren?
    ZWANGER VAN LEXI!
    Maar dat kan helemaal niet 8D Was ik even vergeten, Wahahah srry :3
    Ik val je echt lastig met dikke onzin, maarja als het andersom was geweest had het wel geklopt. *zucht* Maar alsnog ik denk dat hij helemaal niet hoeft te worden geopereed, maar dat die portugesen gewoon heeeeeel erg overdrijven en mensen graag opensnijden voor hele hoge bedragen(cat)

    (krul)

    1 decennium geleden
  • USH

    @ reactie onder mij;
    Een relatie met Serra? & dan zeker trouwen en kindertjes krijgen?
    NO WAY. (cat)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen