Foto bij 046~

Ik wist niet hoe lang we daar stonden, ik hield nooit echt rekening met dingen zoals tijd en zo. En nu nog minder. Ik zou het ook niet kunnen bijhouden, Tom leidde me de hele tijd af door in mijn oor te blazen, of tegen mijn nek. of door een domme of juist schattige opmerking te maken en de sterren met zijn vinger te volgen. Na een tijdje had hij het wel gevonden. Hij streek met zijn vinger over mijn ruggengraat, waardoor ik rare bewegingen ging maken. iets wat ik altijd deed als iemand mij kietelde, en Tom vond altijd dat het meer op dansen leek. Hij lachte terwijl ik mezelf in allerlei bochten en bewegingen moest draaien. Hij lachtte steeds meer. 'Stop het Tom!' riep ik na een tijdje uit, lichtjes rood door de inspanning in de hoop weg te kunnen kruipen van toms kietelgraage vingers. 'Dan moet je me op zijn minst 1 goeie reden geven.' zei hij lachend terwijl hij me lachend terug naar binnen volgde. Ik was die richting hopeloos uitgelopen, in de hoop om te ontsnappen aan Tom. Hoewel, ontsnappen zat er niet echt in. 'Omdat je me gek gaat maken.' zei ik buiten adem. Hij grijnsde en bekeek me van top tot teen. 'Gaat maken?' vroeg hij zacht. 'Maakt.' zei ik ter verduidelijking. 'Ik wist wel dat je gek bent van me.' zei hij terwijl hij dreigend op me afstapte. Ik liep weg en probeerde de zetel tussen ons te houden. 'Geef het op, Laura. ik krijg je toch wel.'mompelde hij met de grootste grijns tot nu toe. Ik tuitte mijn lippen, expres, en schudde mijn hoofd. 'Ik dacht het niet.' Zei ik wiebelend met mijn wenkbrauwen. 'Je maakt me niet zo gek als je zelf zou willen.' zei ik zacht. 'Maar het gaat erom dat je gek bent van me, dat is het belangrijkste.' zei hij lachend. Ik haalde mijn schouders op, en op dat moment sloeg hij toe. Hij sprong over de zetel heen -of hij liep erover, ik kon het niet zien- en nam me bij mijn polsen. Ik wist niet wat hij wou doen, en eigenlijk maakte het niet zoveel meer uit. We hadden plezier, daar draaide het om. we waren gelukkig ... Toen ...

Ik heb gemerkt dat jullie wel heel erg graag zouden hebben dat ik Tom en Laura laat kussen, maar laat ik nu even een heel erg slecht karakter hebben... (duivel)xD

Reageer (7)

  • XTokioHotelXLov

    ohh jammerrr

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Verderrr

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    OMG nu had ik echt gedacht dat ze gingen kussen haha xd
    maar zo is het ook goed wii ;d
    snel verder

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Dat is echt flauw van jou hoor! Ons zo pesten! Zo'n brave lezertjes als wij! (puh)
    Maar toch snel verder, alsjeblieft!
    x

    1 decennium geleden
  • Billschicka

    wahaha, die reactie van NorikoYawarixDxD
    en toen... kwam Simone of Bill binnenxD
    snel verder!
    xx(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen