Foto bij 048~

IK vond dit zo'n mooie foto....

Ik beet zachtjes op mijn lip, en ik voelde zijn hand zachtjes over mijn gezicht gaan. Hij kietelde mijn gezicht met een pluk van mijn haar. Ik giechelde en mijn wangen werden een beetje roder. Tom schoof me nog een beetje dichter naar hem toe, weer met zijn handen op mijn heupen. Hij kietelde me waardoor ik de hele tijd heen en weer bewoog. Toen pas viel het me op dat ik wel op een heel erg delicate plek zat bij Tom, toen ik iets voelde wat niet erg... normaal was. Ik keek even naar Tom, ik glimlachte toen het zijn beurt was om rood te worden. Hij glimlachte verontschuldigend, hij leek zelf... bijna geschrokken van de manier waarop zijn lichaam reageerde. Ik vond het grappig en lachte, net zoals hij, waardoor we nog meer op en neer bewogen. Ik zag dat Tom weer heel even zijn ogen sloot, zuchtte en glimlachte naar me. ik wachtte tot hij iets ging zeggen, en dat leek hij door te hebben. 'Dat was niet helemaal de bedoeling.' mompelde hij zachtjes. 'ik denk niet dat je er iets aan veranderd zou kunnen hebben.' mompelde ik zacht. Hij leunde even achterover in de zetel, ik zou zijn voorbeeld hebben willen volgen, maar als ik achterover leunde, lag ik op de grond. Tom sloeg zijn ogen op naar me en trok me tegen zijn borst aan. Ik snufte aan zijn T-shirt. hij legde zijn kin op mijn hoofd, maar hij kwam nieuwsgierig over. 'Is er iets?' vroeg hij zacht. Ik glimlachte tegen zijn borst. 'Je hebt een andere Deo aan.' mompelde ik zachtjes. Tot mijn verbazing lachte hij. Ik hief mijn gezicht op en keek naar zijn gezicht. 'Nu begrijp ik wat mijn moeder bedoeld als ze zegt dat je onmogelijk iets voor een vrouw verborgen kan houden.' zei hij, ik legde mijn hoofd weer neer. zag Tom me als een vrouw? Tom boog zijn hoofd weer naar mij toe en gaf me een kusje op mijn kruin.

Reageer (5)

  • XTokioHotelXLov

    ahww zoo liefff

    1 decennium geleden
  • Billschicka

    aahw, zo schattig!!
    ze passen echt zo goed samen!(H)(H)
    snel verder? :$
    xx(K)

    1 decennium geleden
  • justhearts

    ahhwwwww wat lieeeeeef<33
    snel verder
    ik ben echt verslaaft aan dit verhaal
    xx

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Dat is zoooo lief

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Ik vind ze zo verdomd schattig samen!
    snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen