Foto bij Chapter 80

Jasper POV

OMJ!! Jullie zijn echt awesome!!
28 abo's!!
Lieve reacties!!
Ik hou echt van jullie!(K)
en ik vind het zo leuk dat jullie mijn mail box vol gooien met reacties (flower)

Het was even stil en het leek of de woorden van mijn schoonmoeder even door het huis nadreunde.
‘Ik weet het. Het is onzin.’ Zei ze na de korte stilte. We schudde onze hoofden en toen sloeg ze haar hand voor haar mond.
‘Abby, wil je zeggen…’ Abs knikte.
‘Ben je getrouwd met een…’ Abs knikte weer.
‘En zijn jullie kinderen…’ Deze keer schudde Abs haar hoofd en trok haar mond open.
‘Half.’ Zei ze.
‘Dat verklaart hun warme huid.’ Zei ze en dacht na. Edward grijnsde. Ik keek hem aan. Edward schudde zijn hoofd en keek weer strak voor uit.
‘Oké, jullie hebben vast en zeker ook al iets voor mij gevonden?’ vroeg Megan.
‘Jep.’ Zei Abs. Ik rende naar boven en kwam niet veel later terug met de laptop en zat al half op de site. Ik ging naast Megan op de bank zitten en liet haar de plattengrond zien.
‘Daar woonde je oma.’ Zei Megan en keek naar Abby.
‘Dat vond je toch een mooi huis?’ Vroeg Abs. Megan knikte.
‘Je kan trouwens online onderhandelen.’ Zei ik en ik zette de laptop een beetje schuin zodat ik bij de muis kon en het Megan kon laten zien.
We boden op het appartementje en bleven nog kletsen tot ik een mail kreeg.

Reageer (6)

  • kickassgirl

    Snel verder gaan.(flower)

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    snel veder

    1 decennium geleden
  • GoldSunshine

    Je maakt me gek met die pauzes...
    Maar jah morgen zie ik je op school :P
    Hehehe
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Released

    daar zijn wij tog voor

    heel heel heel snel verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen