Foto bij chapter 78: Makoto vs Treyson

Yup,meteen weer een stukje

Vulpix raakte Tyrogue met flametrhower en Tyrogue viel verslagen neer.Treyson had het in eerste instansie niet in de gaten.
'Oh kom terug.' Zei Treyson.Makoto keek vreemd naar Treyson aan de andere kant van 't veld.Waarom is hij niet gefocust.We staan in de finale van het toernooi.Dacht Makoto.
'Vulpix rust maar uit.' Zei Makoto en verving Vulpix door Torkoal.
'Trainer Treyson kies een pokemon.' Zei de scheidsrechter.Treyson keek verward op.
'Sory sorry.' Zei Treyson en liet Sandshrew naar voren gaan.
'Torkoal doe je earthquake.' Zei Makoto en de grond begon heftig te schudde.
'Sandshrew doe uh rollout.' Zei Treyson.Sandshrew rolde zich op en ging op Torkoal af.Makoto grijnsde.
'Overheat!' Riep hij.Bloedhete vlamen kwamen uit Torkoal en Sandshrew kreeg de volle laag.
'Sandshrew doe....shadow claw.' Zei Treyson twijfel achtig.
'Torkoal withdraw.' Zei Makoto en de shadow claw had geen effect.
'Gebruik flametrhower,Torkoal!' Riep Makoto.Treyson lette nieteens op en Sandshrew werd geraakt.Hij vloog een stukje naar achter.Treyson gaf geen nieuwe opdracht.
'Torkoal doe je earthquake,go!' Riep Makoto.Torkoal liet de grond heftig schudde maar Treyson reageerde niet en Sandshrew ving de klappen op.
'Wat heeft Treyson?' Mompelde Rea zacht tegen Yassup.
'Geen idee.Hij is er niet met zijn hooft bij.' Fluisterde Yassup terug.
'Zo is hij al sinds gister toen hij Nakusa had gevonden voor het eten.' Redeneerde Rea.Yassup knikte en zag hoe Sandshrew werd geraakt door flametrhower.Sandshrew kon nog amper staan.Arm joch.Makoto vertrok zijn mond.
'TREYSON!' Schreeuwde Makoto over het veld.Treyson keek op maar realiseerde niets van de situatie.Zijn hooft dacht alleen maar aan gister avond.Nakusa...
Makoto rende over het veld naar Treyson.Greep zijn schouders en schudde hem door elkaar.
'He,Treyson wat heb jij?!Wilde je dit niet?Vechten tegen mij in de finale?Waaroms ta je hier als je vaatdoek?DOe iets!Tyrogue heeft al verloren en Sandshrew kan amper nog op zijn pootjes staan!' Riep Makoto.Langzaam realiseerde Treyson het.
'Shit,Sorry ik ben er niet echt bij he?' Zei Treyson mompelend.
Nakusa keek met groote ogen toe.DIt komt door mij.Ik had het niet moeten vertellen.Hij maakt zich zorgen.Bedacht Nakusa.
'Treyson is dit alles wat je hebt?!' RIep Nakusa.Treyson draaide zich om.Ja,ik moet niet zitten kniezen.Dit is het gevecht tussen Makoto en mij.Dit heeft niets met Nakusa te maken.Bedacht Treyson,sloot en zijn en bedankt in zijn hooft z'n vrienden.
'Makoto.' Zei Treyson en keek hem aan.
'We gaan ervoor.We zullen ze eens wat laten zien.' Zei Treyson grijnsend.
'Kijk,tegen deze Treyson wil ik vechten.' Zei Makoto en grijnsde terug.Snel liep hij naar zijn plek en het gevecht werd hervat.
'Oke Sandshrew,kan je nog?' Vroeg Treyson voor de zekerheid.Sandshrew hief strijdvaardig zijn klauwtjes.
'Rollout go!!' RIep Treyson en Sandshrew rolde op Torkoal af.
'Doe earthueke,Torkoal.' Zei Makoto maar het was te Torkoal was te langzaam en werd geraakt door rollout.
'Sandshrew,doe je shadow claw.' Zei Treyson en Sandshrew haalde uit.
'Flamethrower nu,Torkoal!' RIep Makoto.
'Spring omhoog!' Riep Treyson en Sandshrew ontweek de flamethrower.
'EN doe je swift.' Zei Treyson erachteraan.Sandshrew zwaaide met zijn staart en de sterren raakten Torkoal hard.
'Torkoal doe flamethrower nog een keer.' Zei Makoto.
'Graaf in de grond.' Zei Treyson.Makoto grijnsde.
'Earthquake.' Zei Makoto met een groote grijns.Treyson keek geschrokken op.Earthquake terwijl een pokemon in de grond zit zorgt vor veel schade.
'Kom eruit!' Riep Treyson maar Sandshrew kreeg al klappen en rolde zich op in de grond.Toen de earthquake stopte was 't stil in het stadium.Niemand wist of Sandshrew de klap had kunnen verdragen.Opeens,midden in het veld hoopte de aarde zich op.
'Sandshrew.' Zei Treyson blij terwijl Sandshrew uit de aarde kroop.
'Sandshrew gaat het?' Vroeg Treyson en Sandshrew knikte vermoeid.
'Oke,gebruik swift.' Zei Treyson en wees richting Torkoal.Sandshrew zwaaide met zijn staart en de sterren vlogen op Torkoal af.
'Overheat,go!' Riep Makoto en de bloedhete vlammen vernietigde de sterren was nu wat rook vanaf kwam.Achter de rook kwam Sandshrew te voorschijn.
'Wat?' Zei Makoto.Sandshrew was achter de swift aangerent naar Torkoal toe.
'Shadow claw volle kracht!' RIep Treyson en Torkoal werd geraakt door Sandshrew.
'Nog één keer,en maak het af.' Zei Treyson optimistisch.Sandshrew haalde uit maar vlak voordat hij Torkoal raakte verdween het zwart en werd het mer een soort scratch.
'He?' Zei Treyson verbaast en Makoto keek ook verward.Yassup doorzag het.
'Treyson!Door alle klappen die Sandshrew heeft opgelopen heeft hij geen energie meer!' Riep Yassup.
'Geef hem een klap met je kop,Torkoal.' Zei Makoto.Torkoal duwde met zijn kop tegen Sandshrew die naar achter vloog en op de grond belande.En bleef liggen.
'Sandshrew is uitgeschakelt.Makoto heeft gewonnen!Makoto is de winnaar van het toernooi!Trainer geef elkaar een hand!' Riep de scheidsrechter.Treyson rende naar het veld en tilde Sandshrew op.
'Gaat het wel?' Vroeg Treyson bezorgt.Sandshrew likte Treyson's wang als teken dat hij oke was.Opeens stond Makoto voor hem.
'Sorry voor dit gevecht.Ik zal beloven dat ons volgende gevecht beter wordt.' Zei Treyson.Makoto glimlachde.
'Man,Sandshrew is echt sterk.Na al die klappen nog zo'n gevecht neer te zetten.' Zei Makoto en stak zijn hand uit naar Treyson.Treyson moest glimlachen en schudde Makoto's hand.Terwijl de scheidsrechter het publiek rustig wilde krijgen liep Treyson de tribune op,Makoto bleef op het veld staan.Het publiek was abrupt stil toen Flannery het veld op liep.
Flannery klapte lachend in haar handen en liep naar Makoto toe.
'Makoto Saturi,hierbij ben jij de kampioen van het toernooi.' Zei Flannery en bond een lintje op Makoto's t-shirt.
'Flannery tegen Makoto gaat nu beginnen.' Zei de scheidsrechter.Makoto keek verbaast op.
'De winnaar mag tegen de gym leader vechten,oftewel tegen mij.' Legde Flannery uit en het publiek ging uit zijn dak.Flannery stak haar hand in de lucht en het werd stil.
'Ik verklaar hier en nu,dat ik niet meer Flannery de vuur gym ben.Vanaf nu ben ik Flannery de water leader.' Zei Flannery.
'Wat de hel?!' Riep Makoto uit.Nu was hij in groot tegendeel.Omdat Makoto alleen vuur pokemon heeft,staat hij slap tegen over Flannery.Ieder liepen ze naar hun plek.
'Marshtomp ik kies jouw!' Zei Flannery en gooide een pokeball waar een Marshtomp uitkwam.Het is dus waar,en geen geintje.Bedacht Makoto.
'Vulpix geef alles wat je hebt!' RIep Makoto en liet Vulpix uit zijn pokeball.

En?en?Wat denken jullie?Dat Makoto Flannery kan verlsaan of niet?

Reageer (4)

  • KidouYuuto

    Juka rende naar de zee en dook erin
    in plaats van op Tsunami's rug te klimmen ging ze nu even rustig zwemmen en deed wat handstanden in het niet tediepe water ze haalde haar pet van haar hooft die ze van Nakusa had gekregen in haar handen en huilde nu erger dan gisteren en dacht toen aan alle leuke dingen die zij samen met james en nakusa had gedaan en zwom nog dieper de zee in overal om haar heen waren allemaal Tentacool maar nergens Tsunami
    Tsunami schreewde ze hard en tsunami kwan aan zwemen

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    geen idee hoorxd

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    geen idee hoorxd

    1 decennium geleden
  • Amami

    ja, ik denk het wel, als hij haunter gebruik.
    snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen