Foto bij - 025.

Harry Styles.
'Hey! Er stopt een auto bij Kyle's huis.' Sinds ons laatste bezoekje bij onze geliefde buurjongen Kyle, hadden Liam en ik behoorlijk op scherp gestaan. We miste – ondanks dat we haar niet goed konden – Amber en we wilden haar graag weer samen brengen met Louis, die nog altijd ontkende dat hij haar net zo hard miste. Nu was hij zelfs een dagje met Hannah weg. Ik wist dat Niall op hem had ingepraat en was daar dan ook niet blij mee, want hij en Amber hoorde gewoon bij elkaar.
Liam stond bij het raam en hield de auto goed in de gaten. Niet veel later stapte er een jongen uit en meteen schoten Liam's ogen naar die van mij. Kyle was thuis. Niall en Zayn, die allebei achter de xbox zaten, leken helemaal niks op te merken en ik wenkte Liam. Meteen wandelde we naar de gang. 'We moeten hem volgen, we hebben Amber al dagen niet meer gezien. Hij weet vast waar ze is.'
'Hoe wil je haar nou gaan volgen?' riep Liam verontwaardigd. Ik keek even om me heen en zag dat Louis' autosleutels op het kastje lagen. Ook zijn auto stond nog op de oprit en ik herinnerde me dat hij lopend naar Hannah was vertrokken, aangezien ze maar een paar straten verder woonde. Ik pakte de sleutels en stak mijn arm uit. Liam schudde vol ontzag zijn hoofd. 'Nee, nee dat doe ik niet.'
'Je kan auto rijden. We willen toch weten waar Amber is of niet dan? Wil je niet dat Louis gelukkig is?' Ik wist precies hoe ik hem op hem in kon spelen en zag dat zijn blik al veranderde.
'Ik heb geen rijbewijs. En dit heeft helemaal niks te maken met Louis' geluk, ik zie ook wel dat het hem sloopt. Maar we hebben geen keus. Ik ben illegaal bezig als ik ga rijden zonder rijbewijs!'
'Liam, alsjeblieft. Ik beloof het, je zult niet betrapt worden! Ik heb je zien rijden, je zal echt niet zomaar van de straat gevist worden door wie dan ook. Alsjeblieft, je weet dat Kyle niet spoort en je weet dat Louis ook niet meer naar haar toe zal gaan, we moeten hun helpen, dit werkt zo niet.'
Liam zuchtte en draaide zich toen om. Hij wandelde naar de deur, terwijl hij een aantal keer met zijn hoofd schudde. Ik hoorde hem mompelen dat ik gestoord was, maar dat hij net zo gestoord was om hier in mee te gaan en illegaal plaats te nemen in de auto. Ik was hem dankbaar. We deden hem hier goed aan. 'We moeten snel zijn, straks ziet hij ons, hij vind ons al niet aardig..'
Ik schreeuwde naar Niall en Zayn dat we even weg waren en gek genoeg kregen we nog een 'doei' terug ook. Ik wandelde achter Liam aan en trok de deur toen achter ons deur. Ik merkte dat Liam zich echt niet in zijn vel voelde op dit moment, maar hij stapte zonder twijfel de auto in en deed zijn gordel om. Ik stapte bij de bijrijderskant in en deed ook mijn gordel om. Allebei hielden we Kyle's auto in de gaten en zodra Kyle weer bij zijn auto in de buurt kwam en instapte, kwam ook Liam in actie. De achtervolging werd ingezet.. als we Amber zo maar konden vinden. Dat zou alles beter maken..

Met een gespannen gezicht volgde ik de blauwe golf die ver voor ons reed. Liam hield gedwee afstand en zorgde ervoor dat we niet teveel opvielen. Ik merkte dat hij net zo reed als altijd en geen politie of wat dan ook zou ons nu op iets kunnen pakken. Hij deed gewoon niks fout. Ondanks dat hij nog bezig was met lessen, wist hij zelf ook wel dat hij zijn rijbewijs al vrijwel in zijn pocket had. Hij was er voor geboren.
Ik wierp een korte blik op zij en zag dat de spanning Liam nu ook had overgenomen. Zijn handen zaten stevig om het stuur geklemd en zijn nagels zaten zelfs in het stuur. Zijn gezicht stond strak en zijn ogen, die meestal altijd vrolijk stonden, stonden nu zo serieus dat ik het zelfs niet gewend was. Ik had ook wel iets zwaars van hem verwacht, maar hij deed het en we zouden Amber hier mee gaan redden. Dit zou het worden. Amber, hold on, we komen eraan..


krijgen jullie met op 100 kudo's? ;$ x

Reageer (17)

  • Tomlinsbear

    Go Harry Go Liam Go Go Go

    7 jaar geleden
  • lovingnouis

    ilikeitttt <3
    go harry, go liam, go harry, go liam *doet cheerleader-dansje* ;D

    1 decennium geleden
  • LENNEKEX

    Snel verderrrrrr :O

    1 decennium geleden
  • TICKETTOHELL

    hebben haar ouders haar niet voor vermist opgegeven xd?
    Maar Harry de superman komt er aan samen met zijn lieftallige assistent Liam (:
    Verder<3

    de 100e kudo van mij ^^

    1 decennium geleden
  • LiamsFanny

    Liaaam <333
    99 kudooo's.....
    bijnabijna ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen