Foto bij 053~

Tom in zijn jonge jaren...

'Trouwens, nu je erover begint. Hoe kan het dat mijn make-up zo snel op is.' vroeg ik me af. Ik droeg niet erg veel make-up, maar soms deed ik wel een zwart lijntje onder mijn ogen, of zwarte oogschaduw. 'Ik weet van niets.' zei Bill toen hij met een grote grijns de badkamer binnenstormde. 'Ik wist het!' riep ik hem achterna, maar hij deed de deur niet meer open. Ik zuchtte, maar liep dan op de toppen van mijn tenen Toms kamer binnen. Hij had geen T-shirt aan, dat ik daar gisterenavond niet op had gelet. Waarschijnlijk wel, maar dan was ik het gewoon vergeten. Ik had toch alles aan gehad op het moment dat ik ging slapen en op het moment dat ik wakker werd. Ik glimlachte en ging op bed zitten. Ik fluisterde zijn naam in zijn oor, en nog een paar andere dingen die ik nu van mijn leven niet meer tegen hem zou zeggen. 'Tom, Tommy!' zei ik toen het me behoorlijk begon te irriteren dat hij nog steeds niet wakker werd. Ik porde met mijn vinger in zijn zij en ik merkte dat hij bewoog. Dat jochie -hij is ouder dan ik en ik noem hem jochie? Klopt niet helemaal denk ik.- kon echt niet tegen kietelen. Plots kwam Tom in 1 schok recht en kuste hij me, hij trok me mee naar beneden, op hem. Ik glimlachte. de valsaard was al wakker geworden en had mij aan het lijntje gehouden. Ik hapte overdreven naar lucht toen zijn lippen de mijne los lieten, maar hij hield mij wel nog vast. 'Jij kleine..' zei ik met samengeknepen ogen. Hij schudde zijn hoofd. 'Lieferd, jij bent de kleine hier.' mompelde hij lachend. Hij trok zijn T-shirt over zijn hoofd, hij was dus bijna klaar met aankleden op het moment dat ik binnen kwam. Eigenlijk was het logisch dat hij wakker geworden was van het Lawaai dat Bill en ik gemaakt hadden.

Mensjes! ik krijg geen reacties meer! ik vind het zo jammer ....(huil)(huil)

Reageer (7)

  • XTokioHotelXLov

    woeww echt goedd stukk verderrr

    1 decennium geleden
  • Assje

    Sorry sorry sorry, dat ik de voorbije dagen geen reactie heb geplaatst, maar zoals ik gezegd heb, was ik op vaargigheidsstage en toen ik thuiskwam en ik mijn e-mails checkte, zag ik dat ik meer dan 75 mails, ALLEMAAL van abo's die ik volg, had dus ik moet echt super veel abo's inhalen en ik heb het ook verschrikkelijk druk met school dus jah :S
    Ik vind Tom en Laura echt super schattig samen! ;D
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • FrozenFlower

    Ik ben doodmoe. Morgen Duits so, niet voor geleerd. T^T I'm death.
    But I still love this story! I just hate school. Ik zweer, ik heb nog amper tijd om hoofdstukjes van mensen te lezen D:

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    I adore the twins <3

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen