Foto bij |8|

Nog slaperig opende ik mijn ogen en rekte ik me uit.
Verbaasd keek ik de slaapzaal rond, iedereen sliep nog. Hermione in het bed naast mij draaide zich nog een keer om en haar arm hing uit het bed. Het was een grappig gezicht.
Mouse miauwde kort toen ik op stond en toen besefte ik het pas.
Hoe kwam ik vanuit de Commen room in mijn slaapzaal?
Mijn boek lag op de grondnaast mijn bed en ik glimlachte kleintjes.
Harry had me naar boven gebracht, wat lief van hem.
Ik pakte een setje kleding uit mijn hutkoffer en ging richting de deur.
De deur van de slaapzaal kraakte weer zachtjes waardoor sommige meiden wat onrustig bewogen maar daarna weer in een diepere slaap vielen. Terwijl ik naar de deur liep volgde de ogen van Mouse me nauwkeurig. Ik moet niet vergeten haar straks eten te geven. Toen ik het een keer vergat heeft ze me een paar dagen ontweken en bij Will om eten gevraagd, wat hij haar ook gelukkig gaf.

Na de ontspannende warme douche was de slaap helemaal weg uit mijn gezicht, maar vanbinnen was ik nog wel moe.
De puntjes van mijn haar waren nog nat, maar dat droogt wel snel genoeg.
Mijn haar was bruin krullend tot mijn onderrug en het paste goed bij mijn hazelkleurige ogen.
Als ik naar mezelf keek, zag ik altijd mijn moeder voor me, en dat deed me pijn. De spiegel was niet mijn lievelings plek.
Aangekleed en wel liep ik terug naar de slaapzaal waar iedereen nu zo'n beetje wakker werd, het was pas half acht.
Hermione keek me aan toen ik op mijn bed ging zitten.
'Waar ging je gisternacht naartoe?' vroeg ze zacht.
Ik wees met mijn vinger naar beneden waarna ze knikte, Harry zou ze het waarschijnlijk wel vertellen over mijn "zin" en mijn avond.

Reageer (8)

  • Pewdiecry

    mooimooimooi <3

    1 decennium geleden
  • Maxiime

    leukk c:

    1 decennium geleden
  • MoonyLove

    Goed dat je dat "zin" daartussen geplaatst hebt, anders was ik heel erg door gaan denken, sorry xd ik zit gewoon in een doordenkfase xd

    Verdeerr.

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    hihi(:

    1 decennium geleden
  • NickJ4life

    Echt een heel leuk en origineel verhaal:Y)

    I love it(H)

    Xx snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen