Foto bij Rena

Sorry voor het late schrijven,ik was bezig met Treyson's reis door hoenn

ps het is weer Suno vieuw

De man keek me woedend aan en spuugde op de grond.
'oke,wat jij wilt.' Zei hij en pakte een pokeball uit zijn zak.
'Chikorita kom eruit.' Zei de vent en een groen wezentje stond voor mij.Snel pakte ik mijn pokedex.
Chikorita
Chikorita is een Bladpokémon. Het blad op de kop van de Chikorita verspreidt een aangename ontspannende zoete geur. Met dat blad schijnt hij ook de temperatuur en de vochtigheid van de lucht te kunnen meten. Chikorita is een rustige Pokémon die er van houdt om te zonnebaden.

Ik deed een paar stappen naar achter zodat er ruimte was voor een gevecht.
Ik grijnsde terwijl ik een pokeball in mijn hand liet rollen en hem gooide.
'Monferno ik kies jou.' Zei ik en Monferno kwam eruit.Monferno draaide zich om en keek me een beetje geïrriteerd aan.
'Wat?' Vroeg ik en Monferno hief zijn vuist.
'Ik denk dat Monferno graag in het gym gevecht had willen vechten.' Zei Daisuke tegen mij.
'Volgende keer Monferno.Eerst moet je hem verslaan.' Zei ik en wees naar de man.
'Chikorita doe je razor leaf.' Zei de man en Chikorita zwaaide met haar blad waardoor bladeren op Monferno afvlogen.
'Monferno doe je ember.' Zei ik en Monferno verschroeide de bladeren.Opeens merkte ik dat mensen praten en dat er langzaam en kring verscheen om ons heen.Ik grijnsde breed,ik zal ze eens mijn kracht laten zien!
'Monferno doe je fury swipes.' Riep ik en Monferno sprong op Chikorita af.
'Chikorita weer hem af met body slam.' Zei de kerel en Chikorita beukte in Monferno's buik.Gelukkig stonden we nu wel dicht bij.
'Monferno mach punch go!' Zei ik en Monferno sloeg Chikorita keihard.
'Chikorita gebruik vine whip!' Riep de man.
'Monferno doe dig.' Zei ik snel en Monferno ontweek de vine whip door zich in de grond te graven.
'Ga!' Riep ik en Monferno sprong uit de grond en beukte Chikorita weg.
'Chikorita doe energy ball.' Zei de man.Chikorita vormde een groene bal en schoot die op Monferno af.
'Monferno doe ember volle kracht.' Zei ik.Monferno ademde diep in en vloeiende vuurvonken gingen op de energy ball af.De energy ball spatte uit elkaar.
'Maak het af met mach punch.' Zei ik en Monferno rende op Chikorita af.


'Ontwijk.'Zei de man maar het was te laat.Chikorita vloog naar achter en bleef op de grond liggen.Woedend deed de man zijn Chikorita in haar pokeball.Ik liep naar voren terwijl er rumoer ontstond in de kring.
'Afspraak is afspraak.' Zei ik en hield mijn hand op.De man draaide zich om en wilde weg komen.SNel greep ik zijn kraag,zette mijn voet voor de zijne en liet hem op de grond vallen.
'Arg.' Zei de man pijnlijk.Monferno ging dreigend voor hem staan.
'Vergeten zeker?Zullen we hem helpen de afspraak te herinneren,Monferno?' Zei ik sarcastisch.De man gromde even,sprong overeind en gooide de pokeball naar mij toe.Daarna wist hij niet hoe snel hij weg moest komen.De mensen begonnen weer te praten en liepen door waardoor we niet meer in een kring stonden.Ik liep naar het meisje van zijn leeftijd toe.
'Hier is je pokemon.' Zei ik en hield glimlachend haar pokebal op.
'Bedankt.' Zei ze en bloosde even terwijl ze haar pokeball aan haar riem hing.
'Hoe gaat het?Verder alles in orde?' Vroeg Daisuke die bij ons kwam staan.
'Ja bedankt uhhh' Zei ze.
'Daisuke aangenaam.' Zei Daisuke netjes en stak zijn hand uit.
'Ik ben Rena.' Zei Rena en schudde haar hand.Ik voelde en por van Daisuke tegen mijn arm.
'O ja,ik ben Suno.' Zei ik lachend.
'Coole naam.' Zei Rena oprecht.
'Dank je.' Antwoorde ik en schudde haar hand.
'Waar gaan jullie eigenlijk naartoe?' Wilde Rena weten.
'We gaan langs alle gyms.En dan natuurlijk naar de pokemon league.' Vertelde ik.
'Kan ik misschien uh mee?' Vroeg Rena voorzichtig.
'Tuurlijk,gezellig.' Zei ik meteen en grijnsde.Daisuke knikte instemmend.
'Ben je ook van plan langs de gyms te gaan?' Vroeg Daisuke nieuwsgierig.
'Nee,maar ik ben wel een trainer.Pas maar op.' Zei Rea en lachde bij het eind.Met z'n drieën liepen we de stad uit op weg naar de volgende.

Beetje kort,maar oke.Ik heb de kaart getekende.NEE hij is niet mooi!JA hij is dus lelijk.Ik heb 'm met potlood gedaan en ik schaam me bijna voor de lelijkheid-_-'
ANyway ik scan hem binnerkort.
ps Rena's pokemon zijn Growlithe en Poochyena.Growlithe zat in de pokeball die de man gestolen had.

Reageer (3)

  • Amami

    snel veder
    je verhaal is super

    1 decennium geleden
  • Kazama

    I like rena's Pokémon <3
    Heb zin om verder te lezen(:

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    ja
    hij is leuk hoor

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen