Foto bij *26

Alleen...dat is niet fijn:(
hope you like it!! o btw: vinden jullie dat ik de hfdstukken namen moet gaan geven??? zet het in je reactie:)

De volgende ochtend werd ik wakker van geklop op de deur. Ik stapte uit bed om te kijken waar Gabriëla was. Gabriëla was in de woonkamer, al aangekleed, en liep naar de deur om hem open te doen. Het was Nicole, ook al aangekleed. "Goeiemorgen!' zei ze opgewekt. "Hoi! ik ga me aankleden!" Ik haastte me naar de badkamer, wastme, trok mijn kleren aan en kamde mijn haar. Het zat voor geen meter, dus ik deed het in een knot. Ik liep weer snel terug en plofte op de bank, waar Gabriëla en Nicole aan het praten waren. Waarschijnlijk over hoe leuk Kendall en James wel neit waren. "Wat gaan jullie vandaag doen?" vroeg Nicole aan mij en Gabriëla. "NOu om 2 uur moeten we naar de studio, maar wat we daarvoor doen weet ik niet. Wat dan?" antwoordde ik. "NOU, gewoon. Wou ik weten. Ik denk dat ik ga zwemmen of ik het park ga zitten. ofzo." zei Nicole. "Hmmm... dat kuunnen wij ook wel doen, toch Naomi?" zei gabriëla. Ik knikte. Er werd weer op de deur geklopt. Ik stond zuchtend op en deed de deur open. Het waren Kendall en James. Zonder wat tegen mij te zeggen liepen ze naar Gabriëla en Nicole. James knffelde Nicole en Kendall gaf Gabriela een kus. "Ook hallo!" zei ik sarcastisch. "O hoi naomi" zeiden James en Kendall, maar het leek niet echt gemeend, want ze richtten zich alweer gelijk tot Nicole en Gabriëla. Chagrijnig liep ik naar Gabriëla's slaapkamer en pakte mijn spullen. Ik liep naar de deur en wou hem net opendoen, toen Gaab vroeg:"Wat ga je doen?" "Ik ga terug naar mijn appartement."Zei ik chagrijnig. "NEe, Naoom, wacht!" zei Gabriëla, maar ik liep toch weg. Op de gang kwam ik Carlos tegen. Het viel me gelijk op dat hij zijn helm niet op had,. "Heey Carlitos!" groette ik hem. "HEey Naomi! Lekker geslapen?" vroeg hij. "Ja prima" loog ik. "waar is je helm?" Ik woelde door zijn haar. "Eh...ik heb zo een fotosessie, en dan mag ik geen helm meer op." Hij trok een pruillip. In combinatie met z'n bruine puppyogen stond het super schattig. "Waarom kijk je zo verdrietig?" vroeg Carlos, weer ernstig. "IK ben een beetje chagrijnig." zei ik. "Waarom?" vroeg Carlos. "O omdat ik me in de steek gelaten voel, omdat Gaab en Nicole mu Kendall en James hebben." Ik dacht even na. "Nou ja niet echt in de steek gelaten maar wel heel alleen." "HMmm... nou al sje je alleen voelt, kun je altijd naar ons komen." antwoordde Carlos lief. "Dat weet ik. Dank je." zei ik. "Ik moet weer verder want ik heb zo dus een fotosessie. Ik haal James en Kendall wel weg bij Gaab en Nicole/" zei Carlos. "Ja doe maar. Doei!" Ik zwaaide en keek hoe Carlos wegliep. ik was erg blij met mn nieuwe vrienden. Ik ging mijn appartement binnen en besefte ineens dat ik nog niet had ontbeten. Snel smeerde ik een boterham en at hem op. Daarna pakte ik mijn laptop en checkte mijn mail. Ik had een heel onverwacht mailtje gekregen...

~Oei van wie zou die mail zijn. als je enig idee hebt, zet het dan in je reactie! Sorry dat jullie zolang moesten wachten! ik hoop dat ik vaker kan schrijven, maar ik heb het druk, helemaal omdat ik ziek ben, dus ik moet straks veel inhalen:(~

Reageer (4)

  • Lucid

    IK WIL DAT MAILTJE WETEN!
    WAAAA James knuffelt me :9~
    Jij mag zelluf weten of je nou nummer of titels doet
    Uw story!
    VERDAAAR!!
    xxxhvj

    1 decennium geleden
  • LouisCarrots

    Mailtje van Logie!
    Veder (flower)

    1 decennium geleden
  • Kjalaney

    Mailtje van Logan ?
    Niet zo chaggie zijn ;o !

    1 decennium geleden
  • JayDick

    Mailtje van mij ;D

    meeeer :9~:9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen