Foto bij 071

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • JelenaB

    NEEEEEEEEEEEEe justin niet doen NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Nihall

    OMG. IK HUIL FREAKING ! OMG OMG OMG ! WEETJE HOE BOOS IK NU OP JUSTIN BEN ! FACK, HOE KAN HIJ HAAR DIT AAN DOEN ! ALS HIJ ZO VEEL VAN HAAR HOUDT, DAN IS GELD TOCH ECHT NIET BELANGERIJKER DAN HAAR ;o
    SHI.... ):
    ps en toch denk ik dat Justin haar weer meeneemt ^^haha

    1 decennium geleden
  • dreambig

    OMGGG K WEET DAT DR EEN VOLGEND HOOFDSTUK IS MAAR IK DURF NIET.
    DIE STOMME ASEHOLL MOET HAAR NIET AFGEVEN, HEEEEL STIEKEM HEB IK HOOP DAT HIJ ET NIET DOETTTTTTT OMG.
    __
    IK GA ET NU LEZEN ;$

    1 decennium geleden
  • Effloresce

    KLOJO !
    SUKKEL
    LOZER
    KUTGAST
    IK HAAT JE !
    DOMOOR !

    1 decennium geleden
  • Chuks

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    ze mag niet verkocht worden!
    justin moet haar houden!
    :O
    snel verder!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen