Foto bij Chapter Six.

Baby, you light up my world like nobody else.

Na veel 'geruzie' over wie het verhaal achter de band mocht vertellen, was Louis de winnaar. Hij vertelde dat ze allemaal auditie deden voor X-factor. Ze mochten allemaal door naar de Bootcamp, maar de juryleden stuurden hen bijna naar huis. Alleen toen ze dachten dat ze echt naar huis moesten, riepen de juryleden hen terug met nog vier andere meisjes. De jury zei dat ze terug mochten meedoen, maar ze wouden hen zien in een groep. Zo werden One Direction en Belle Amie gevormd. De jongens werden uiteindelijk derde. Momenteel hadden ze twee weken vakantie, geen interviews, geen optredens enz... "Wauw, ik vind het echt fantastisch hoe jullie van zover gekomen zijn." zei Brunilda vol bewondering. "Thanks, het zou niet allemaal mogelijk geweest zijn, moesten we de fans niet hebben, hoor." zei Liam. "Ja, maar dan nog. Ik vind het echt fantastisch." We keken het programma uit en gingen dan naar onze kamers. Ik deed mijn pyjama aan die bestond uit een joggingbroek en een topje. Toen ik aanhad, riep ik Louis naar binnen. Hij had net als mij ook een joggingbroek aan. Alleen hij had geen top aan, ik staarde hem aan omdat zijn lichaam zo perfect was. Althans toch voor mij. "Wat is er, Audrey?" vroeg hij. Ik schrok wakker. "O-Euh-Niks, hoor." We gingen op het tweepersoonsbed zitten en er werd geklopt. Louis ging naar de deur, het waren Harry en Brunilda. "Sorry, mogen we er even bij? We vervelen ons en we willen nog niet gaan slapen." Louis keek me aan en ik knikte. "Tuurlijk mogen jullie bij ons komen." Ze kwamen bij ons op bed zitten en we praatten over de onnozelste dingen. Ik voelde me snel op m'n gemak bij Louis en Harry. Ze waren echt supergrappig en ik kon mezelf zijn bij die twee. Al snel werd het half twee en we besloten om allemaal te gaan slapen. Zij gingen terug naar hun kamer en Louis en ik kropen gezellig onder het warme deken. "Welterusten, Audrey." zei Louis liefdevol en hij gaf me een kus op m'n wang. "Welterusten, Louis." Ik deed m'n ogen dicht en ging op weg naar dromenland.

Reageer (1)

  • savedtaccount

    Leuk geschreven<33
    + dat plaatje is cute

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen