Foto bij dark green forest

Hier is hij dan eindelijk: De lelijkste kaart ooit!
Onderaan het hooftstuk is de link zodat jullie de lelijkheid op echte groote kunnen zien.Vraag het als jullie iets niet kunnen lezen of iets niet snappen^^

We hadden de hele dag gelopen.We zouden nu dichtbij het dark green forest zijn.
'Gaan we vandaag door dark green forest of morgen?' Vroeg ik.
'Het lijkt me vandaag.Er is hier nergens een overnachtings plek.En met de wilde pokemon hier is het gevaarlijk om in de openlucht te slapen.' Antwoorde Daisuke.In de verte zagen we al de toppen van de hoge bomen.Dark green forest was een groot bos.De bomen waren ongelovelijk groot.Alleen de wortels al waren zo groot als bruggen.Bovendien was het er altijd donker omdat zonlicht niet door de bladeren geen kon schijnen.Er leven veel pokemon,sommige zeggen zelf gevaarlijke pokemon.Het was al namiddag,maar slapen hier is gevaarlijker dan er nu nog doorheen te gaan.We kwamen aan bij de rand van het bos.Een jongen liep heen en weer met een bord.
'Kom allen!Doe mee aan de race!' Riep de jongen.Hij had bruin haair en een blauw jack.


Rena,Daisuke en ik stopte met lopen.Vlak achter de jongen begon het dark green forest.De jongen kreeg ons in het oog.
'He doen jullie mee?' Vroeg hij enthousiast.
'Nee,we willen vandaag nog door dark green forest.' Antwoorde ik vriendelijk.
'Het word straks donker,dat is gevaarlijk hoor.' Zei de jongen.
'We zijn pokemontrainers.We redden ons wel.' Zei Daisuke nuchter.
'Nou zo sterk zien jullie er niet uit hoor.Trouwens de race is morgen.Jullie kunnen bij ons blijven logeren.' Vertelde de jongen.
'Yo niet van onderwerp veranderen.Hoezo zien wij er zwak uit?' Vroeg ik terwijl ik me voorover boog.
'Misschien heeft hij gelijk.' Zei Daisuke voordat de jongen kon antwoorden.
'Wat?!'Riep ik en sprong op.
'Ik heb het niet daarover.We kunnen beter blijven logeren dan nu nog het bos doorsteken.' Legde Daisuke uit.Hij had gelijk,Daisuke heeft altijd gelijk.Wist ik.
'Oke oke,maar ik wil eerst bewijzen dat we niet zwak zijn.' Zei ik en keek grijnsend de jongen aan.
'Kom maar op.1 tegen 1.' Zei de jongen lachend.Ik liet al een pokeball in mijn hand rollen.
'Uhm Suno,mag ik?Ik wil laten zien dat ik ook kan vechten.' Zei Rena grijnsend.Ik glimlachde breed.
'Natuurlijk.' Zei ik en stapte naar achter zodat ze op mijn plek kon staan.
'Ik ben Kao en dit is mijn Doduo.' Zei Kao en gooide een pokeball in de lucht.Rena gooide haar pokeball.
'Growlithe laat je zien.' Zei Rena en voor haar verscheen een mooie en gezonde Growlithe.


'Die ziet er sterk uit.' Zei Daisuke bewonderend.Rena lachde.
'Klopt,ik heb hem van mijn vader gekregen.En heb hem elke dag getrained.' Zei Rena.
'Net als mij en Bulbasaur.Ookal heb ik Bulbasaur van mijn moeder gekregen.' Zei ik en keek lachend naar Bulbasaur.Bulbasaur knikte blij.
'Doduo quick attack!' Riep Kao grijnsend.Rena draaide zich om.
'Laar je aandacht niet verslappen.' Zei Kao terwijl Doduo al bijna bij Growlithe was.Zonder dat Rena iets zei ontweek Growlithe het optijd.
'Growlithe heeft mijn strategieën eigenlijk niet nodig.Maar dat maakt het wel leuker.Doe bite.' Zei Rena.Growlithe beet in de poot van Doduo.
'Doduo doe fury attack.' Zei Kao.
'Spring weg.' Riep Rena en Growlith sprong naar achter.
'Gebruik je flamethrower.' Zei Rena en Growlithe vuurde de bloedhete vlammen af.
'Weer het af met secret power.' Riep Kao en witte licht bollen vlogen tegen de flamethrower.Beide aanvallen verdwenen van de klap.
'Doduo gebruik faint attack.' Zei Kao en Doduo stond ineens achter Growlithe.
'Kijk uit.' Riep Rena maar Duduo raakte Growlithe al.
'Doduo ga door met fury attack.' Zei Kao enthousiast.
'Take down go.' Riep Rena en Growlithe beukte tegen Doduo aan.Doduo klapte naar achter maar bleef wel staan.Verward schudde Doduo met zijn hooft en keek toen weer vurig.
'Quick attack,Doduo.' Zei Kao.
'Doe flamethrower,Growlithe.' Zei Rena.Growlithe spuwde vuur terwijl hij voorover in de lucht sprong.Hij draaide als een wiel en knalde tegen Doduo aan.Doduo zakte moei door zijn pootjes.Kao liep meteen naar Doduo toe.
'Gaat het jochie?' Vroeg Kao bezorgt.Doduo likte zijn wang dat het goed was.Ik glimlachde,die twee waren goede vrienden.Ik keek naar Rena.Rena zat op één knie en aaide Growlithe over zijn hooft.Het was duidelijk dat Rena Growlithe met alles wat ze heeft getrained heeft.Rena deed Growlithe in zijn pokeball en merkte mij op.
'Wat is er?' Vroeg ze en bloosde lichtjes.
'Niets.Je kan goed vechten.' Complimeerde ik.Kao liep naar ons toe nadat hij Doduo in zijn pokeball had gedaan.
'Komen jullie mee?' Vroeg hij blij.
'Tuurlijk,kleine man.' Antwoorde ik en met zijn drietjes volgde we Kao.We wijkte van het pad af waardoor we niet dark green forest in liepen.We kwamen uit bij een groot houten huis.


Er liepen nog een paar mensen in de ronde.Waarschijnlijk voor de race.
'Hier woon ik samen met mijn oma.Mensen logeren vaak bij ons voordat ze dark green forest in gaan.' Vertelde Kao enthousiast toen we stil stonden een paar meter van het huis af.Daisuke zakte door zijn knieën zodat hij op ooghoogte was met Kao.
'Je helpt je oma toch wel,he?' Vroeg Daisuke quasie streng.
'Zeker wel.Ik doe de zware dingen.Ik ga mijn oma straks helpen met eten klaar maken voor alle trainers hier.' Vertelde Kao blij aan Daisuke.
'Vertel je oma maar dat ik ook kom helpen.' Zei Daisuke en glimlachde.Kao rende enthousiast naar binnen.Daisuke en Rena begonnen lachend te praten over het kleine jochie.Ik keek in de ronte.
'Hehe ook hier,Suno?' Zei een bekende stem van boven.Ik keek op en zag Haot zitten op het dak van het houten huis.
'Yo Hato.' Zei ik grijnsend.
'Ik moet je wat laten zien.' Zei Hato grijnsend en stond op.Hato sprong zo van het dak af en belandde netjes op zijn voeten op de grond.
'De trap was zeker te ver.' Raadde ik als grap.Hato lachte en reikte naar zijn riem.Hij pakte er een pokeball vanaf en opende hem.


'Wauw,wanneer heb je die gevangen?' Vroeg ik nieuwsgierig terwijl ik naar de pokemon keek.
'Vlak nadat ik uit Porado city was.' Antwoorde Hato.Ik keek grijnsend op.
'Wat dacht je van een gevecht?Jouw Nidoran tegen mijn Elektrike?' Vroeg ik.
'Zeker weten!He,Nidoran?' Antwoorde Hato en aaide over Nidorans kop.
Daisuke en Rena kwamen aanlopen.
'He Hato,ook hier voor de race?' Vroeg Daisuke en Hato knikte.Zijn oog viel op Rena.Die kende hij natuurlijk nog niet.
'Zo zo Suno,ik ben er even niet en jij hebt meteen iemand aan de haak geslagen.' Grapte Hato en Rena moest blozen.Ik sloeg Hato op zijn kop.
'Erg grappig,dude.Dit is Rena ze reist met ons mee.' Zei ik.
'Aangenaam,ik ben Hato.' Zei Hato toen vriendelijk en schudde Rena's hand.
'Jongens,ik ben Kao en zijn oma helpen.Zie jullie straks wel.' Zei Daisuke en liep naar binnen.
'Kom Hato,achter het huis kunnen we vast wel vechten.' Zei ik.Hato knikte en liep al vooruit.Ik keek naar Rena en strekte mijn hand uit.
'Kom mee,dan kan je ons gevecht zien.' Stelde ik voor.Rena knikte glimlachend en legde haar hand in de mijne.Bulbasaur liep achter ons aan terwijl we naar het veld liepen.
Toen we op het stuk gras achter het veld aankwamen ging ik op mijn plek staan.Hato en Nidoran stonden al klaar.
'Elektrike kom eruit.' Zei ik terwijl ik Elektrike's pokeball opende.

Nou zoals belooft hebben jullie hier de link-_-'
Vraag maar raak over de onduidelijke stukken;)

http://oi51.tinypic.com/2re02eu.jpg

Reageer (6)

  • amberkishatu

    Ik vind het juist een hele mooie kaart!

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    Cooole kaart=D
    en hoofdstuk o3o

    1 decennium geleden
  • Itsuki

    snel verder.

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    oe leuk\\
    verrder

    1 decennium geleden
  • Amami

    het is niet de beste kaart, maar huis is duidelijk te lezen en snappen.
    snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen