Foto bij Chapter 82

Jasper POV

We waren de hele ochtend bezig met verhuizen en Megan was blij dat wij haar hielpen.
‘Jullie zijn echt schatten.’ Zei ze en gaf Emmett, Edward en mij een kus op de wang.
‘Het was maar een kleine moeite, Megan.’ Zei Edward.
Edward en Emmett gingen de vrachtwagens terug brengen en Abby en ik gingen al terug naar huis. toen we thuis kwamen lag de hele tafel onder het teken papier.
‘Wat zijn ze aan het doen?’ Vroeg ik aan Carlisle die naast Alice zat.
‘Ze zijn hun droom kamers aan het tekenen.’ Zei Carlisle. Ze waren inderdaad aan het tekenen.
‘Kijk, papa!’ Riep Alice en duwde een tekening onder mijn neus. Ze had een kamer getekend met een hemelbed en veel kussens, de muren moesten rood met wit, een grote inloop kast.
‘Mooi hoor!’ Zei ik en gaf Alice een kus op haar bol.
‘Ik heb een dinosaurus kamer!’ Zei Spencer.
‘Ik wil een race kamer!’ Zei Owen en ze lieten allemaal hun tekeningen zien.
‘Laten we dan maar beginnen met jullie huis.’ grinnikte Carlisle.

Reageer (5)

  • cullen1

    ow zo mooi snel verder

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • kickassgirl

    super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super
    Mag ik al stoppen m,n vingers doen pijn. Jij: nee doorgaan. Ik: gemeen, niet eerlijk.
    super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super. Jij: oke stop maar. Ik: jipie maar ik kan niet stoppen want m,n vingers blijven het maar typen.
    super super super super super. Jij: * doet de vingers van mij afhakken zodat iki wat anders kan schrijven*.
    snel snel snel verder verder verder gaan gaan gaan.:$
    Zo ho[pelijk lang genoeg om een superlang hoofdstuk te maken of honderden hoofdstukjes verder te gaan.(H)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden
  • FearlessLove

    verder!

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Ooh! Snel verder! Ik ben echt verslaafd aan je story:$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen