Foto bij Chapter 84

Jasper POV

Ze gooide de kist open en keek er in. Ik zat op een klein krukje en keek toe. na een klein minuutje draaide ze zich om en keek me met fonkelende ogen aan.
‘Papa, jij bent de piraat en ik ben een zeemeermin.’ Zei ze. Ze kwam naar me toe en hing een zwarte baard voor mijn kin, plakte een snor op mijn bovenlip, klemde een gouden oorring aan mijn oor, zette me een hoed op, deed me een veel te klein kostuum aan en drukte een haak in mijn handen.
‘Zo, kapitein papa, dit is je schip en ik ga daar zitten.’ Zei ze en deed een staart iets om haar benen en deed alsof ze op een steen in het water zat.
‘Oké.’ Ik ging op een grote stoel staan. ik bedacht me ineens dat ik natuurlijk een zwaard nodig had. Ik griste er een uit de kist en ging weer in positie staan. net toen ik mijn zwaard in de lucht stak en iets wou zeggen kwam Abby boven en grinnikte.
‘Hallo Kapitein zwartbaard.’ Zei ze.
‘Het is Kapitein papa voor jou, mevrouw.’ Zei ik. Ik trok mijn wenkbrauw op.
‘Oké.’
‘Mama, je staat in de zee.’ Zei Alice. Abby keek omlaag naar haar voeten en deed toen alsof ze aan het zwemmen was.
‘Dat is beter.’ Zei Alice.
‘Sorry, mevrouw, maar ik moet een zeemeermin gaan redden.’ Zei ik.

Reageer (2)

  • ShakeItUp

    haha, snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen