Foto bij {016}

We lopen een beetje doelloos door heb bos naast Malfoy Manor. De stilte die er tussen ons beiden hangt is niet onprettig en de geluiden in het bos werken rustgevend. Mijn ogen volgen een vleermuis die door de bomen fladdert. "Tasha? is het goed als ik je zo noem?":vraagt draco die ondertussen gestopt is met stappen. Ik kijk hem aan en knik een beetje afwezig. "ik wil je iets laten zien.":hij neemt mijn hand vast en leid me mee door een paar struiken. Ik moet mijn uiterste best doen om niet te vallen over de takken en wortels van bomen die hier op de grond liggen. Even dreig ik mijn evenwicht te verliezen wanneer ik met mijn voet achter een steen blijf steken. Maar mijn val wordt onderbroken door draco die me opvangt:"wel voorzichtig zijn hé ik wil niet dat je je bezeert." Ik lach even vriendelijk naar hem. "dankje" Hij neemt mijn hand weer vast en begint weer te lopen. "hier is het." Draco duwt nog een paar takken opzij en een prachtig meertje komt tevoorschijn. "wow, het is prachtig." De maan wierspiegelt op het water en heeft de hele omgeving een magische toets. Ik laat mijn ogen over het water glijden tot ze bij mijn weerspiegeling blijven hangen. Draco staat schuin achter me en kijkt over mijn schouder ook naar zijn weerspiegeling. Langzaam draai ik me om en wanneer mijn ogen de zijne vinden voel ik een vreemd gevoel in mijn buik. Ik weet wel wat het is, verliefdheid. Draco brengt zijn hoofd iets dichter naar het mijne en kijkt me nog even vragend aan. Ik knik en overbrug de laatste centimeters die zich tussen onze lippen bevinden. Zijn lippen zijn zacht en warm, een heerlijk gevoel verspreid zich in mijn lichaam en ik leg mijn armen om zijn nek, terwijl draco's handen zich naar mijn heupen verplaatsen. Dit mag wel eeuwig blijven duren, maar aan alles komt een eind...

Reageer (3)

  • RakashanBlue

    wow, een romantische draco, what a twist (Y)

    1 decennium geleden
  • ElsaSherlock

    ja, geniaal anne-wil, zie et al voor mij. In één keer zo 'beng!' kom Voldi daar verschijnselt xd

    1 decennium geleden
  • aubarsenal

    Eindelijk kussen ze haha (H) Komt de dark lord het moment verpesten?:O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen