Foto bij 016

Aaaaaaaaah ;D

'Wil je me alsjeblieft even alleen laten,'mompel ik, na een lange, irritante stilte.
Ik voel dat Robbie naar me kijkt, maar weiger op te kijken van mijn voeten. Dan voel ik dat hij opstaat en zie zijn voeten de kamer uitlopen.
Opgelucht zucht ik. Dit is fout. Ik hou van Justin.
Meteen pak ik mijn gsm weer en druk op de sneltoets voor Justin. Na twee van die irritante piepen werd er opgenomen.
'Met Dana, de persoonlijke secretaresse van meneer Bieber?'klinkt een stem, irritant zakelijk in mijn oor. Dan begint het meisje dat Justin's gsm opnam te giechelen en ik hoor ook gelach op de achtergrond dat - weet ik bijna zeker - afkomstig is van Justin.
En dan hoor ik zijn stem.
'Dana! Geef terug!'hoor ik hem lachend roepen.
'Kom hem maar halen,'hoor ik Dana verleidelijk zeggen.
'Eh, hallo?'zeg ik boos, maar niemand antwoordt.
Integendeel, in plaats daarvan hoor ik gekraak alsof er iemand rondloopt met de gsm om tenslotte weer het meisje aan de lijn te krijgen. 'Dit is het automatische antwoordapparaat van Justin Bieber. Spreek een boodschap in na de bieb en dan belt hij je terug als hij tijd voor je heeft na zijn date met Anne, Marie en Elisa.' Ze giechelt en dan hoor ik de pieptoon weer in mijn oor.
Woedend kijk ik naar mijn gsm, alsof hij er aan kan doen dat dat irritante mens opnam en me Justin niet wilde geven.
Maar waarom was dat irritante mens überhaupt in zijn kamer, vijf minuten nadat we ruzie met elkaar hadden gemaakt? En waarom klonken ze zo vrolijk?

Reageer (3)

  • VANILLABIEBZ

    WHUUUT D:

    1 decennium geleden
  • danielaax

    wtf vaag!!
    snel verder <333

    1 decennium geleden
  • EllleVEE

    Justin jij vieze grrrrrrrrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen