Foto bij chapter 79: Makoto vs Flannery!

Makoto vs Flannery.Marshtomp en Vulpix staan op het veld.
Het wordt trouwens twee tegen twee
(ps sorry voor nu pas weer schrijven,ik had TE VEEL inspi)

Vulpix rende met quick attack op Marshtomp af.
'Marshtomp ontwijk!' Riep Flannery maar de quick attack was te snel en Marshtomp werd geraakt.
'Yes.' Mompelde Makoto.Hij moest het snel afhandelen.Vulpix was nog vermoeit van het gevecht hiervoor en één water aanval en Vulpix was uitgeschakelt.Ik kan het niet veroorloven dat Vulpix gevaar loopt!Bedacht Makoto.
'Marshtomp water gun.' Zei Flannery.
'Dig nu!' Riep Makoto en Vulpix graafde zich net op tijd in.Makoto zuchtte opgelucht.
'Val aan.' Zei Makoto terwijl Vulpix uit de grond kwam en Marshtomp beukte.
'Marshtomp doe je brick break!' Riep Flannery.
'Ontwijk.' Zei Makoto maar Vulpix werd al geraakt en vloog naar achter.Naar verbazing van Makoto sprong Vulpix meteen weer op.
'Gebruik quick attack om achter Marshtomp te komen.' Zei Makoto.
'Hou Vulpix op afstand met water gun.' Zei Flannery maar het werkte niet.Vulpix was te snel waardoor de water gun miste.Vulpix stond nu achter Marshtomp.
'Fire blast volle kracht!' Riep Makoto en Vulpix vormde de vlammen.
'Wat?Ontwijk!!' Riep Flannery maar te laat.De fire blast ging op Marshtomp af.Marshtomp werd geraakt maar had niet zo veel schade.Omdat hij water ground type is.
'Marshtomp doe je...' Maar Flannery kon haar zin niet afmaken,Maoto onderbrak haar.
' Vulpix keer terug.' Zei Makoto rustig en hield Vulpix's pokeball op.
Door het hele stadium ging verontwaardiging.
Makoto glimachde toen hij Vulpix's pokeball aan zijn riem hing en een andere pakte.
'Vulpix heeft gedaan wat hij kon:Marshtomp vermoeien.Nu zal ik hem en jouw volgende pokemon verslaan met deze!' Makoto riep het laatste terwijl hij de pokeball de lucht in gooide.
Een pikzwarte aura kwam uit de pokeball en vormde zich.
'Een Haunter?' Bracht Flannery verbaast uit.
'Haunter!' Riepen Treyson,Yassup en Rea enthousiast.Haunter verdween van het veld en verscheen naast Treyson en Yassup.
'Haunter haun.' Zei Haunter blij en ophelste ze alle drie.
'Haunter, reünie mag straks.Eerst moeten we Flannery verslaan.' Zei Makoto grijnsend en Haunter kwam weer op het veld.
'Gooo Haunter!'
'Laat zien hoe sterk je bent!' Riepen Treyson en Rea.
'Marshtomp doe je water gun.' Zei Flannery en de water gun ging op Haunter af.
'Shadow ball.' Zei Makoto rustig.Haunter vormde een hele kleine shadow ball en gooide die naar tegen de water gun.De water gun spatte meteen uit elkaar.Flannery keek met groote ogen net als Treyson,Yassup en Rea.
'Wat een kracht.' Bracht Rea ongelovig uit.
'Blijkbaar heeft hij Haunter veel getrained.' Zei Yassup.
'Zo doe je dat Makoto!' Riep Treyson enthousiast.
'Haunter doe dark pulse.' Zei Makoto en de zwarte gloed ging op Marshtomp af.
'Marshtomp doe hidden power.' Zei Flannery en de witte lichtbolletjes raakte Haunter.Maar Haunter bleef grijnzen.
'Raak hem met je sterkste ice beam!' Riep Flannery en Marshtomp vuurde een sterke ice beam af.
'Weer het af met thunderbolt.' Zei Makoto.De twee aanvallen botste en spatte uit elkaar.Een kleine explosie vond plaats.
'Shadow claw en maak het af.' Zei Makoto.Haunter schoot naar voren en Marshtomp ontweek niet van schrik.Hij kreeg de klap te pakken en bleef op de grond liggen.
'Marshtomp is uitgeschakelt.Haunter wint.' Zei de scheidrechter.
Flannery glimlachde en deed Marhstomp in zijn pokeball.
'Ik dacht dat je een vuur type trainer was.' Merkte Flannery op terwijl ze naar Makoto keek.
'Ben ik ook.Haunter is mijn geheime wapen,het is een lang verhaal.' Zei Makoto.Flannery knikte en gooide ene pokeball.
'Azumarill doe je best.'
'Azumarill tegen Haunter,begin.' Zei de scheidsrechter.
'Haunter doe je shadow bal.' Begon Makoto en Haunter gooide de donkere bal op Azumarill af.
'Azumarill weer af met bubblebeam.' Zei Flannery optimistisch.De buublebeam knalde tegen de shadow ball op en weerde het af.
'Ga door met je water pulse.' Zei Flannery en Azumarill viel aan.
'Ontwijk het!' Riep Makoto maar het was al te laat en Haunter werd geraakt.
'Shadow claw,go.' Zei Makoto en Haunter raakte Azumarill.
'Azumarill gebruik aqua tail.' Zei Flannery.
'Dark pulse nu!' Riep Makoto vlug en Haunter viel Azumarill aan voor de aqua tail.Azumarill kreeg een raake klap en vloog door de lucht.
'Thunder bolt,volle kracht!' Riep Makoto grijnsend.
'Nee!' Riep Flannery maar ze kon niets meer doen.De sterke bliksemaanval raakte Azumarill en die viel verslagen op de grond.
'Azumarill is verslagen,Haunter heeft gewonnen.Makoto heeft de gym leider Flannery verslagen!' Verkondigde de scheidsrechter.Terwijl Makoto Haunter omhelste deed Flannery glimlachend Azumarill in zijn pokeball en liep naar het midden van het veld.Makoto deed Haunter ook in zijn pokeball en liep ook naar het midden waardoor ze tegenover elkaar stonden.
'Deze heb je eerlijk verdient.' Zei Flannery en gaf Makoto de gym badge.
'Bedankt.' Zei Makoto grijnsend.
'En deze...' Zei Flannery terwijl ze een pokeball in de lucht hield.
'Deze pokemon was mijn beginnerspokemon en mijn beste vriend.Dit toernooi was er ook voor om te zorgen dat ik de juiste trainer kon vinden.En er bestaat geen betere trainer dan Makoto.Een trainer van vuur.Zorg goed voor hem,Makoto.Vanaf nu is hij van jou.' Zei Flannery en overhandigde de pokeball.
'Combusken heeft een nieuwe trainer.' Zei Flannery nog erna.
'Bedankt voor het vertrouwen.Ik zal goed voor hem zorgen.' Zei Makoto en liep weg.Het toernooi was nu officieel afgelopen en iedereen liep het stadium uit.Treyson liep de heel tijd in de buurt van Nakusa.Nakusa had wel niet vertelde waardoor hij gevaar liep maar,Treyson wilde zeker weten dat hij Nakusa niet uit het oog verloor.
'Slimme strategie.' Zei Yassup tegen Makoto.Makoto grijnsde.
'Bedankt.' ANtwoorde hij.
'Jongens!' Hoorde ze Flannery opeens roepen en ze kwam aanrennen.
'Nou,Rea is toch echt een meisje hoor.' Merkte Nakusa sarcastisch op.
'Zo bedoelde ik het ook niet.' Zei Flannery lachend en knipoogde naar Rea.
'Maar eh,ik ben nog geen Kasumi (misty) dus ik heb nog niet zo heel veel water pokemon.Dus vandaag kan 1 van jullie.En morgen de rest.' Legde Flannery uit.
'Ik kan morgen wel.' Zei Yassup.Treyson en Rea besloten dat Rea vandaag moest.De rest van de dag ging snel voorbij.

Oke mensen,we skippen ff Rea's gevecht dus ik geef even een iniemiene samenvatting van dat gevecht.Het volgende hooftstuk wordt Treyson en Yassup vs Flannery en dan reizen ze verder.
Flannery won net van Tenko(poochyena) met Carvanha.Rea koos Makuba(marshtomp) en won van Carvanha met 1 aanval.Toen werd het Makuba tegen Corphish.Makuba won.Rea heeft badge.

ps ik zal ff de aanvallen van de Combusken geven die Makoto nu heeft
-flamethrower
-quick attack
-focus punch
-double kick


Tribute voor de 2e evolutie van de hoenn starters.
Treyson met Grovyle'
Rea met Marshtomp(makuba)
en nu Makoto met Combusken!!!

Reageer (3)

  • KidouYuuto

    Tsunami kwam aan zwemmen en haalde Juka op Juka was zo moe dus viel de volgende 2 uur ze inslaap op Tsunami's rug

    1 decennium geleden
  • Amami

    snel veder

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen