Foto bij |13|

Door gepraat werd ik wakker.
Hermione en Ginny stonden naast mijn bed zacht te fluisteren. De klok gaf aan dat het bijna half acht was
Boos keek ik naar Hermione.
'Ik probeerde je wakker te maken om half zes, maar je werd maar niet wakker.' vertelde ze me verontschuldigend.
Ik zuchtte, nu was het eten natuurlijk al weg.
Terwijl ik rechtop ging zitten viel Mouse bijna Van het bed af en ze sprong meteen op mijn schoot.
Ik haalde haar van me af en stond op.
Over mijn kleding trok ik nog een trui en liep samen met Hermione en Ginny naar beneden. In de Commen Room was het rustig, op Harry en Ron na die aan het praten waren. Een paar andere kinderen waren aan het leren.
Waarschijnlijk lag de rest niet op bed, dus dwaalden die maar wat rond in het kasteel.

'Gaat het Mary?' vroeg Harry toen hij ons zag aankomen.
Ik knikte en ging op de bank zitten.
Mouse was ons naar beneden gevolgd en ging spinnend op Ginny's schoot zitten. Ik grinnikte zacht toen Ginny haar poten steeds wegtrok omdat ze haar nagels in Ginny's benen zette.
In de verloop der tijd ging Hermione en Ginny slapen, rond ongeveer half tien.
Ron, Harry en ik bleven zitten.
Moe was ik niet, na de hele dag slapen. Mouse was van Ginny naar Ron gelopen, die het niet fijn vond, en nu lag ze op de grond voor het haardvuur te slapen. Ik snap niet waarom katten zolang op een dag kunnen slapen.
Na een paar minuten stond Ron op.
'Ik ga slapen. Kom je Harry?'
Harry wuifde hem weg.
'Ik kom zo.' Waarop Ron knikte en boven liep.
Ik staarde naar Mouse die zich steeds omdraaide om goed te gaan liggen.
Harry bleef waarschijnlijk zitten om te kijken of ik nog iets ging zeggen, en zo te zien had ik gelijk.

Reageer (6)

  • Punishment

    snel verder :D

    1 decennium geleden
  • Maxiime

    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • GlassyGirl

    mooi
    snel vedre!!

    1 decennium geleden
  • Priscilla1D

    Super leuk.
    vind het awesome dat ze steeds meer gaat praten :D
    snel verder

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen