Foto bij H1 ~ Steal

Zuchtend zakte ik neer op de grond. Ik rende nu al uren achter elkaar. IK was gesloopt! Langzaam begon de zo onder te gaan. Ik gooide mijn rugzak af en ging opzoek naar hout. Toen ik een stapeltje hout had verzameld begon ik het aan te steken. Na een paar minuten knapperde er een lekker warm vuurtje. Ik pakte mijn knieën vast en luisterde naar de wind. Langzaam kwamen er weer tranen in mijn ogen. Ik veegde ze kwaad weg. Ik had wel genoeg gehuild nu! Ik greep in mijn tas naar eten. Het enige wat ik kon vinden was een appel. Ik had meer moeten inpakken. Ik hapte in de appel en keek naar het vuur. Toen mijn appel op was had ik nog steeds honger. Ik keek rond. Was hier iets? Ik stond op en liep een beetje rond. Na een tijdje zag ik een boerderijtje. Ik beet op mijn lip. Ik kon niet veel anders... Ik sprong geruisloos over het hek heen en liep over het veld. Binnen stond er een boer. Ik bleef laag bij de grond zodat hij me niet zou zien. Ik trok van alles uit de grond en propte het in mijn rugzak. Er was ook een kippenhok. Ik pakte een paar eieren en liep weer voorzichtig weer uit zodat de kippen niet wakker werden. Opeens struikelde ik over iets en gilde het uit. Ik hoorde geblaf van het erf en de kippen sprongen paniekerig op en neer. Ik rende het hok uit met een hond aan mijn hielen. Ik rende zo hard als ik kon. Er kwam een boze boer het huis uit stormen. De hond beet me vast aan mijn enkel. Ik viel voor over en probeerde de hond weg te slaan. De boer was al bijna bij me. Ik trok de hond weg en begon weer te rennen. Mijn voet deed vreselijk pijn en het rennen ging niet echt snel meer. Ik zakte neer en wachtte totdat de boer me te pakken had. Toen de boer bijna bij me was voelde hoe ik werd opgetild. Ik vloog de lucht in. Iemand rende met me weg. Ik kreunde. Mijn enkel deed echt pijn. Na een tijdje toen we heel ver weg waren werd ik neer gezet.

Reageer (2)

  • sasomi

    awsome
    verderrrr
    xDxDxDxD

    1 decennium geleden
  • Allysae

    nice
    snel verder
    whaa kippen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen