Foto bij Chapter Eight.

Het was een zalige week in de Ardennen en nu ben ik terug met veel inspiratie en dus meer deeltjes! (:

"Wel, ik wil graag naar Eli gaan vandaag voor dat ze morgen naar school moet." zei ik. "Da's een goed idee, want m'n ouders wouden je allang terugzien." "Oké, dat is dan geregeld en wat gaan we daarna doen?" "Euh, I don't know. Hier blijven zeker?" zei Harry. "We zullen wel zien." Het ontbijt liep ten einde en ik ging naar Louis en mijn kamer. Ik kleedde me om en ging terug naar de woonkamer. Niall zat al te wachten, want ik ging samen met hem naar het hotel waar Eli en haar ouders verbleven. We namen afscheid van de anderen en gingen op weg naar naar het hotel. Onderweg praatten we over hoe het leven is als beroemde band en over mijn leven in België. Opeens zagen we een paar meisjes die begonnen te roepen. Ik snapte het eerst niet, maar toen ze naar Niall gingen, besloot ik om even op de achtergrond te blijven. Ik vond het best amusant om Niall te zien met zoveel meisjes rond hem. "Is that your girlfriend?" zei een meisje. "Who?" "That girl standing behind you." Niall keek achter zich, keek naar mij en lachte. "No, that's my niece. She's awesome." zei hij met een overduidelijk Iers accent. Hij keek weer naar mij, wenkte naar mij dat ik moest komen en ik ging naar hem toe. De meisjes vroegen veel aan mij en vond het heel erg bizar. Ze wouden allemaal met mij op de foto en ze wouden ook dat Niall en ik samen op de foto gingen, want ze vonden dat we best op elkaar leken. Als dat achter de rug was gingen we terug op weg naar het hotel. "Je moest je gezicht gezien hebben. Het was echt geld waard." "Nou ja, ik weet niet hoe ik daarmee moet omgaan." We kwamen aan bij het hotel en vroegen waar de kamer was van de familie Horan.

Reageer (1)

  • savedtaccount

    Jeej welkom terug!
    leuk geschreven<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen