Foto bij W75

Mijn pols is nog niet echt beter, dus het deed pijn om nog een stukje te schrijven, maar gelukkig voor jullie kon ik het toch niet laten.

Misschien wat extra reacties om de pijn te verzachten? (A)

“Fijn dat jullie er zijn”, zuchtte Sky opgelucht. “Ik weet me echt geen raad.”
“Geen probleem, Sky. Waar zijn ze?”, vroeg Faragonda.
“Kom maar mee”, zei Brandon.
“Brandon, waar ben je?”, vroeg Stella. Brandon glimlachte, liep op Stella af en sloeg een arm om haar heen.
“Hier dus. Kom op.” Hij leidde Stella en de anderen naar Sky’s ouders.
“Blooms ouders zijn in de kamer hiernaast”, zei Sky.
“Ik moet naar hen toe”, zei Bloom. Faragonda knikte.
“Musa, Bloom en Tecna gaan naar hiernaast om Blooms ouders te ontdooien. Maar blijf van hun ogen af”, waarschuwde Faragonda.
“Oké.” Iedereen ging aan de slag.
“Het lukt niet”, zei Tecna na een paar minuten.
“Bij mij ook niet”, zei Musa ontsteld. Bloom keek verbaasd. Faragonda en de anderen kwamen binnen.
“Lukt het hier?”
“Nee”, zeiden Tecna en Musa.
“Dit is van hetzelfde soort magie als de blindheid. Het zal nog een paar dagen duren, vrees ik”, zei Faragonda. Blooms ouders bibberden enorm hard.
“U kunt hen toch niet zo laten zitten”, zei Bloom.
“Weet jij een oplossing?”, vroeg Faragonda.
“Ik heb een vermoeden. Stella, voel eens aan het ijs. Voelt dat hetzelfde als waar de Trix jou in hebben opgesloten?” Stella ging er, met Brandons hulp, aan voelen.
“Volgens mij wel”, zei ze.
“Goed. Maak me los”, zei Bloom kalm. Iedereen staarde haar stomverbaasd aan.
“Wat denk je te doen, Bloom?”, vroeg Faragonda.
“Hen bevrijden. Ik heb Stella ook met gemak bevrijd.”
“Bloom, dit is geen gewoon ijs”, zei Faragonda, in een poging Bloom van gedachten te doen veranderen.
“Dat weet ik”, zei Bloom echter. “Het is hetzelfde ijs als waarin Stella vastzat. Ik weet zeker dat ik het kan.” Faragonda aarzelde.
“Weet je zeker dat je het aankan? Dat je niet kwaad wordt?”
“Ja”, zei Bloom kalm.
“Goed dan.” Musa en Layla haalden de bloemen van haar af en wikkelden die om een staande lamp.

Reageer (7)

  • denienie

    ik wil niet boos overkomen maar je hebt toch ook je andere hand waar je mee kan schrijven/typen? of heb je last van allebei de polsen?

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Snel verder! (lees: laat die pols snel beter worden!)

    1 decennium geleden
  • nakito

    snel verder (A) + beterschap met je pols!

    1 decennium geleden
  • Aslansdaughter

    laat die pols snel weer beter worden!!!!
    snel verder!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Smal

    Aaah -
    Hopelijk voor jou (en voor mij- je verhaaltjes) wordt die pols van jou vlug terug beter!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen