Dit is dus het eerste deel, even voor de herhaling --> Ik ben geen hater!!!
Xx. Mich

Dear dairy

Vandaag was wel leuk, behalve dat ik HUN weer tegen kwam. Ze zijn beroemd en ‘geweldig’ en dus schelden ze me altijd uit en ze pesten me op alle mogelijke manieren. Ik snap echt niet wat mensen zo geweldig aan hun vinden. Ik heb een keer stiekem naar ene concert geluisterd, maar vond er geen zak aan. Ik moest vandaag weer mee helpen met het opbouwen van het podium toen Tom expres tegen me op botste. Ik schrok en liet het materiaal vallen dat ik in mijn handen had. Toen werd HUN manager ook nog kwaad op mij, omdat hij mij niet geloofde toen ik zei dat Tom het had gedaan, heb ik hem uitgescholden. Hij zei:’Je mag nog van geluk spreken dat je je baan niet kwijt bent’ En toen liep hij weer weg. Maar als hij zich nog ene keer had omgedraaid, had hij de grijns op Tom’s gezicht kunnen zien, en dan had hij misschien wel kunnen weten wat er precies aan de hand is. Maar ja hij is blind voor dat soort dingen. En dan heb je Bill nog. Je zou misschien denken dat hij mij niet zou pesten, omdat hij ‘De gevoeligste’ is. Maar niets is minder waar. Hij pest me juist het meest van alle. Ik haat hem echt zo erg, ik kan hem wel wat aan doen, maar ja dat kan niet want dan ben ik mijn baan kwijt. En die andere twee, uhm…Georg en Gu..stav, nou die doen gewoon mee met de twins. Ze lopen hun achterna als 2 schoothondjes terwijl je toch zou zeggen dat Georg veel sterker is als Tom. Maar ach, jongens zijn gewoon nietsnutten en begrijpen niks. Dat had ik wel kunnen weten, eigenlijk…

Liefs Daphne



Xx. Mich
Reacties (A)

Reageer (4)

  • MILKAA

    Leukkk :D

    1 decennium geleden
  • xMariss

    (Y)(Y)
    (K)

    1 decennium geleden
  • LOOOVETH

    ik vind 'm leukk!:$
    ga zeker verder lezen:P

    1 decennium geleden
  • Hurricanes

    Dat is al leuk (':

    xX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen