deel 3....

Xx. Mich

Daffpov Ik hoor iemand vrolijk zingen verder op de gang. Het is een meisjes stem dus ik hoef niet bang te zijn dat Bill in eens voor mijn neus staat. Nieuwsgierig volg ik het geluid totdat ik bij de deur sta. Ik klop zachtjes op de deur post, zodat ze weet dat ik er ben. ‘He, uhm werk je hier?’ ‘Ja, ik ben visagiste’ ‘Aha, ik moet meehelpen als slaaf zeg maar’ zeg ik lachend. ‘Hoezo dat?’ ‘Nou ik moet Tokio Hotel op hun wenken bedienen en ik moet elke keer het podium op en afbreken’ ‘Aha, maar ik ben Liseloth, mar noem me maar lies’ ‘Uhm oké, ik ben Daphne en mijn vriendin noemde me eerst altijd Daff’ Lach ik vrolijk naar haar. Eindelijk had je iemand gevonden die ook aardig tegen jou kon doen. ‘Hoezo, noemde?’ ‘Nou, mijn beste vriendin is met haar ouders naar Australië verhuist’ ‘Ahhh, nou dan zul je het maar met mij moeten doen hè?’ vroeg ze lachend. ‘Nou, voorruit dan’ en je steekt je tong naar haar uit. ‘Zeg hoe oud ben je eigenlijk?’ ‘Ik loop al 19 jaartjes rond op deze aardbol en jij?’ vroeg ik aan haar. ‘Ik ben 20’ ‘Hoelang werk je al hier eigenlijk?’ Vraagt ze geïnteresseerd aan mij. ‘3 maantjes maar, en jij’ ‘Al bijna een jaar’ ‘Doen de jongens van Tokio hotel wel aardig en normaal tegen jou?’ ‘Uhh, ja hoezo?’ ‘Nou, mij moeten ze blijkbaar niet, ze pesten me al meer als een week en doen ze kut, het is niet normaal’ Maar wat ik niet weet is dat HUN manager nu over de gang loopt en alles hoort wat ik zeg tegen Lies. We schrikken dan ook beide als er ene boze manager de kamer in stormt. ‘Hoe durf je zo over mijn jongens te spreken!!’ ‘Maar…’ probeer ik nog, maar hij heeft me al vast aan mijn arm. ‘Zo, dus mijn jongens doen kut tegen je!! Moet ik dat geloven!!’ Even zwijg je. ‘Ja, ze pesten me nu al meer als een maan en ik word er strontziek van’ Antwoord ik met een lichte woede in mijn stem. ‘En als u het niet erg vind, wil ik nu mijn arm terug’ ‘Zo zo, nog brutaal ook, hoe durf je!’ ‘Meneer, ze bedoelde het vast niet slecht tegenover u en de jongens, ik denk dat ze gewoon iets anders bedoelt’ probeert Lies en gelukkig laat David me eindelijk los. ‘Voor deze keer zal ik het hierbij laten, maar de volgende keer als ik zoiets hoor, vlieg je zo op straat’ en abrupt draait hij zich weer om en beent weg.


Xx. Mich
Reacties(A)

Reageer (3)

  • MILKAA

    WTH, ****** manager xD


    Verdeurr leZen

    Xx

    1 decennium geleden
  • LOOOVETH

    Grrrrr gemene jongetjes(6)
    haha
    :P

    1 decennium geleden
  • Hurricanes

    WAtùn Boze manager :@


    ilikeyourquiz


    (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen