slaapfeestje!!! jeay!! oke beetje overdreven...

"Weet je" zie Gabriëla in de lift. "Misschien moet je vanavond over Dean vertellen. Ik weet zeker dat iedereen te vertrouwen is. "Ja, behalve Camille" zei ik scherp. "Oké dat is waar. Dan vertel je het niet." zei Gaab. "Ik ben in ieder geval wel van plan om over het idee van het concert te vertellen, want ik kan het niet langer voor me houden." De lift stopte en we liepen elk naar ons eigen appartement. Ik had mijn tas van het logeren bij gabriëla nog niet uitgepakt, dus ik hoefde niet veel te doen. Alleen wat schone kleren inpakken. Ik twijfelde of ik mijn knuffel mee moest nemen, maar uiteindelijk nam ik hem toch mee. Waarschijnlijk zou Camille me uitlachen, maar goed. Er werd (alweer) op mijn deur geklopt en iemand vroeg:"Mag ik binnen komen?" Het klonk als Logan. "Ja tuurlijk." zei ik en ik deed de deur open. Het was inderedaad Logan. "HEey, kom ik ongelegen?" "Ehm...nee hoor. Ik wou net naar jullie gaan, want ik had alles al ingepakt." "O,oke. Je haar zit leuk, trouwens" Logan pakte een lok haar die uit mijn knot was geglipt en duwde hem achter mijn oor. Ik pakte z'n pols vast en zei scherp:"Logan, doe dit nou niet. Dit zijn juist de dingen waar Camille op reageert." Logan trok zijn hand weg."Sorry"mompelde hij. Hij mompelde nog wat in zichzelf. "Waarom ben je hier?" vroeg ik, proberend zijn gemompel te negeren. "O ehm...eigenlijk om je op te halen en om te zeggen dat Camille niet komt. Ik zag namelijk je gezicht betrekken toen James het had over haar uitnodigen." Hij keek me glimlachend aan. Ik glimlachde terug en merkte dat mijn humeur weer beter werd. "Waarom niet?" vroeg ik, in een poging mijn stem niet zo vrolijk te laten klinken. "Ze had het druk en ze is moe ofzo." antwoordde Logan, met rollende ogen. "Aha" zei ik."Lekker duidelijk. Zullen we dan maar gaan?" Logan knikte, dus ik pakte mijn tas een deed de deur op slot. "Misschien is het handig om een kussen en slaapzak meetenemen." merkte Logan op toen we op de gang stonden. "Had je dat niet kunnen zeggen voordat ik de deur op slot deed?" Logan keek me verontschuldigend aan. Ik deed de deur weer open, liep naar mijn kast en greep een slaapzak en pakte het kussen van mijn bed. Ik deed de deur weer acheter me dicht en keek Logan nijdig aan. Het enige wat hij deed was lachen. Hij liep voor me uit naar 2J. Hij deed de duer open en hield hem voor mij open. "Dank je" ik liep naar binnen. Gabriëla zat op de bank met Kendall te kletsen en James, Carlos en Nicole waren de stoelen en tafels aan het verschuiven om plek te maken, voor als we gingen slapen. Ik zag Melody nergens. Ik zette mijn spullen neer en ging helpen met verschuiven, Logan deed hetzelfde. Toen we klaar waren zei Carlos:"Hè hè dat was zwaar werk. NU moet ik pissen" Hij rende naar de badkamer en wij moesten allemaal lachen. Melody kwam opeens uit de glijbaan. Dat verklaarde waarom ik haar neit had gezien. "WAt is er zo grappig?" vroeg ze. Ook Kendall en Gabriëla keken ons verbaast aan/ "O niks Carlos deed grappig." Opeens hoorden we Carlos roepen:"HElp!! Het pleepapier is op!" We meosten weer keihard lachen. Niemand reageerde op Carlos. Ik moest zo hard lachen dat de tranen over mijn wangen rolden/ Dit zou nog een leuke avond worden!!

~Oke ik heb het best vaak over Dean, de broer van Naomi. Als jullie willen gokken wat er met hem is, zet het dan in je reactie:) xxx~

Reageer (5)

  • Ante

    Ik denk dat hij dood is (:
    Verdeeeerr !!

    1 decennium geleden
  • Lucid

    HIJ IS OOK BEROEMD! Of komt naar Palmwoods?
    Ik raad te minste xD
    Snel Verder!
    Kan niet wachten op het vervolg!
    xxxhvj

    1 decennium geleden
  • LiLiDuckface

    ga pplleeaassee verder met je storie het is eht geweldig

    1 decennium geleden
  • JayDick

    whahahahah ;D meer<3

    1 decennium geleden
  • Kjalaney

    Naomi goed bezig ! Logan moet niks doen tot dat 't uit is met Camille ! ;o
    Snel verder !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen