Foto bij OMG You can not even get some drink from the fridge, motherfuckers ...

deel 4...
Xx. Mich

Dit ben jij dus zo'n beejte...

Daffpov Pff dat hebben we ook weer gehad. ‘Uhm lies? Doet hij altijd al zo?’ ‘Ja eigenlijk wel, maar zo heeft hij nog nooit tegen mij gereageerd’ Ik laat een beetje mijn hoofd hangen. ‘Ej, kop op meid. Je gaat toch niet opgeven? Je moet ze laten zien wat je allemaal in huis hebt, en dan zal het allemaal wel beter gaan’ ‘’ Jij zal het wel weten zeker?’ ‘Uhu, weetje ik werd vroeger ook gepest, niet dat ik me er iets van aantrok maar goed. Een keer zat ik er zo helemaal doorheen. Ik kon er echt niet meer tegen om het telkens te blijven horen. Toen zei ene goede vriend van mij dat ik me niet moest laten kennen. En dat advies heb ik opgevolgd. En ik ben daarna niet echt meer lastig gevallen’ ‘Ok dan, nou dan zal ik jou advies ook opvolgen’ ‘Maar ik heb eigenlijk pauze nu, dus zullen we wat gaan drinken en het keukentje?’ Eigenlijk had ik recht in haar gezicht willen gillen dat ik daar niet heen wil gaan, omdat ik goed weet dat Tokio Hotel zich daar nu ook bevind, maar ik liet nog geen woord mijn mond verlaten en volgde mijn nieuwe vriendin zwijgend. Ik word al misselijk als ik HUN stemmen al hoor op de gang, maar toch blijf ik Lies volgen. Zachtjes opent ze de deur en loopt zonder probleem naar binnen, de jongens lijken haar niet eens op te merken. Ze blijft staan en wenkt naar mij als teken dat ik ook naar binnen moet komen. Ik loop zo zelfverzekerd mogelijk naar binnen. Maar waar ik al bang voor was gebeurde. Meteen viel het gesprek tussen de jongens stil en ze kijken mij aan, allemaal met dezelfde blik. ‘En wat moet dat mormel hier in dezelfde ruimte als ons’ Vroeg Tom vol haat. ‘Ikke uhm, nou net als jullie, wat drinken pakken’ probeer je verstaanbaar mogelijk uit te brengen en je loopt meteen naar de koelkast maar als ik de deur open wil maken gaat Bill voor de koelkast deur staan. ‘wie zegt dat jij iets uit deze koelkast mag drinken? Water is beter voor je hoor'. Zij hij met een gemene grijns. Mijn lip begon zachtjes te trillen. Ik zit er helemaal door heen en ik heb zo’n idee dat Bill dat ook weet. ‘Ach laat er toch wat drinken, maar er toch geen big deal van’ Zei lies en gelukkig ging Bill na nog een vuile blik weer terug op zijn stoel zitten. Snel pak je een blikje cola en je rende bijna de keuken weer uit. Ik rende met het blikje in mijn handen en Lies achterlatend in de keuken door de gangen. Na ene tijdje als ik zeker weet dat er niemand in de buurt is loop je de concertzaal binnen. Ik ga op de rand van het podium zitten en begin zachtjes te neuriën. Niet veel later veranderd dat in zachtjes zingen, bang om door iemand gehoord te worden.


Xx. Mich
Reacties (A)

Reageer (4)

  • MILKAA

    Ga heel snel verdeur lezen ik vind m super!!(H)

    Xxxx

    1 decennium geleden
  • xmarieloise

    snel verder xx

    1 decennium geleden
  • DanceQueenB

    Snell verderr !!!

    xx

    1 decennium geleden
  • Hurricanes

    OEEEHHH LOVE IT LOVE IT LOVEEEE IT <3



    Sneeel verder gaan he (:

    xX

    (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen