deel 6...

Xx. Mich

Daffpov Pff, gelukkig heb ik toen straks besloten om een rondje te lopen, anders was ik Lies nooit tegen gekomen. ‘Eej, Daff, gaat het weer een beetje?’ ‘Ja hoor, ooit zal ik ze alles betaald zetten, reken daar maar op!’ ‘You go girl!!’ lacht ze mij toe. En ook op mijn gezicht komt een waterig lachje. ‘Zeg Lies? Weet je trouwens al de nieuwe manier om Bill’s haar omhoog te steken?’ ‘Nou?’ ‘Tom’s kwijl er in smeren’ Even kijken we elkaar serieus aan, maar dan schieten we allebei in de slappe lach en ik laat me op de grond zakken, omdat ik anders wel door mijn benen zou zakken. Wow, nooit gedacht dat lachen zo oplucht. Al een stuk vrolijker sta ik uiteindelijk weer op. ‘Weet,je Daff, das best een goede tip ik zal het onthouden voor straks’ zegt Lies lachend en ik kijk haar lachend aan. We horen een zacht klopje en tegelijk draaien we ons hoofd om te kijken wie het is. Het is Georg. ‘Wat moet je?’ vragen we bijna tegelijk en Georg kijkt even verbaasd maar hersteld zich al snel. ‘de show begint over anderhalf uur en de visagisten moeten dus beginnen’ Zegt hij. Lies knikt een pakt dan haar spulletjes bij elkaar. Terwijl ze dat doet voel ik de blik van Georg in mijn rug branden. Ik draai me om en vraag meteen : ‘Waar staat je naar, heb ik iets van je aan of zo?’ ‘Nee gelukkig niet’ Antwoord hij bot en richt dan zijn blik op de inmiddels klaar staande Lies. ‘Is er iets?’ Vraagt ze alsof ze niet weet dat ik gepest word. ‘Nee, helemaal niets’ mompelt Georg dan snel en hij loopt weer de gang op, waarschijnlijk richting zijn ‘vrienden’. ‘Kom je mee?’ ‘Maar ik ben toch helemaal geen visagiste?’ ‘Ja maar je wil Bill’s gezicht toch wel zien als jij toch nog dezelfde ruimte als hun binnen durft te lopen?’ Ik knik en samen lopen jullie naar waar jullie moeten zijn. Lachend komen we de ruimte binnen en Tom en Bill kijken me verbaasd aan, alsof ik net iets heel vaags gedaan hebt. Meteen schiet ik nog harder in de lach en ik blijf staan kijken in de deurpost terwijl Lies begint aan de make-up. Tom wil iets zetten, maar hij krijgt meteen een waarschuwende blik van Lies. Wat zou ze gedaan hebben dat ze nu in een keer niets meet zeggen? Pff ik vind het totaal niet erg, en ik besluit om er van te genieten voor zolang het duurt.

Xx. Mich
Reacties(A)

Reageer (1)

  • MILKAA

    Oeee leukkk :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen