deel 7...

Xx. Mich

Gustavpov Waarom zijn Tom en Bill zo gemeen tegen haar. Ik vind eigenlijk wel dat Liseloth gelijk had vanmiddag. We zijn niet echt aardig voor haar geweest. Maar ja, wat kunnen we doen. Als ik en Georg niet mee doen gaan Tom en Bill naar David om te zeggen dat ze ons uit de band willen hebben, en aangezien David alles gelooft van wat ze zeggen, hebben we dan nog maar weinig kans om in de muziekwereld nog iets te kunnen betekenen. Maar eens moet het afgelopen zijn. Vanavond zal ik het met Georg bespreken. Ik snap echt niet wat Tom en Bill tegen uhm hoe heet ze ook alweer? Owjah Daphne. Tegen Daphne hebben, ze lijkt me eerlijk en aardig. Tompov Pff hoe durft ze, ze mag dan nu wel stoer doen, maar ze is vast nog ergens bang voor ons. Nou ja Liseloth zal wel iets tegen haar gezegd hebben of zo. Tsss arrogante Bitch. Als je der alleen al ziet lopen. Je ziet meteen dat ze alleen met iemand vrienden wil zijn om geld te verdienen. Tenminste dat denken ik en Bill. Dadelijk als ze alleen is, zal er weten dat ze meer respect moet hebben voor ons en dat haar spelletje bij ons geen zin heeft. Gelukkig geloofde David ons toen we het hem vertelde en hij houd haar goed in de gaten. Pff werken zal ze!! Gustavpov Zodra we klaar zijn lopen we snel weer de ruimte uit. Het is ene wonder, Bill en Tom hebben een halfuur in dezelfde ruimte gezeten als dat nieuwe meisje en er is nog geen een gemeen woord hun mond uit gekomen. Zouden ze dan toch eindelijk inzien dat ze inderdaad, net zoals Lies zegt net zo verkeerd bezig zijn als de mensen die hun hebben gepest? Ik hoop van wel, maar zeker weten doe ik het niet. Pff ik geloof dat ik niet de enige zou zijn die opgelucht is als ze zouden stoppen maar goed. Toch ene beetje nerveus loop ik het podium op en ga achter mijn drumstel zitten. De fans in de zaal hebben waarschijnlijk al door dat ik er zit want ze gaan nog harder schreeuwen. Het niveau gaat nog hoger wanneer Tom en Georg het podium opkomen. En wanneer Bill begint met zingen komt hij ook het podium op. Na een paar liedjes doet Bill zijn gebruikelijke welkomstwoordjes en gaan we weer verder met Leb’die dekunde. Dan zie ik dat Bill opeens valt en met een harde smak op het podium terecht komt. De micro rolt uit zijn handen en komt te dicht bij de boxen waardoor er een hoog piepend geluid door de zaal gaat. Tom snelt naar Bill en helpt hem overeind, samen lopen ze even het podium af. David komt het podium opgelopen om de fans te laten weten wat er aan de hand is. Georg heeft inmiddels ook al zijn bas op de grond gelegd en heef snel de micro bij de boxen weg gehaald en aan David gegeven. Samen met Georg loop ik ook het podium af.

Xx. Mich
Reacties(A)

Reageer (6)

  • MILKAA

    Hahaha verdiende loon Bill (in dit verhaal dan want ben absoluut GEEN TH Hater!)

    Leuk :D

    1 decennium geleden
  • XiloveyouX

    omg, oke
    jij MOET DUS VERDER< anders ga ik jou kidneppeN(ofz) en dan meot ji voor mij een neiwue deel maken xD xD (hoera)

    haha, maar nu ff serieus -_-

    waarschuw je me als er een nieuwe deel is ?xD

    x

    1 decennium geleden
  • DanceQueenB

    snel verder !!!

    xx

    1 decennium geleden
  • Matix

    Snel verder! (hoera)

    1 decennium geleden
  • Reticent

    Gustav moet gewoon lief gaan doen tegen Daphne en dan moet hij zijn tong uitsteken naar Bill en Tom en Daphne een kusje geven ^^
    Snel Verder <3

    x.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen