deeltje 8...

Xx. Mich

[bold]Tompov[/bold] Bezorgd kijk ik Bill aan. ‘Bill wat gebeurde er?’ ‘Ik… viel’ ‘Waarover?’ ‘Over een knuffel die iemand net voor mijn voeten gooide, en ik heb hem niet op tijd zien liggen’ ‘Zou het een fan geweest zijn?’ ‘Weet ik niet, ik heb niet kunnen zien wie er gooide’ ‘Nou, ik heb al zo’n vermoede!!’ ‘Wie dan?’ ‘Wat denk je van Daphne!! Zij zou het echt grappig vinden om jou te zien vallen op het podium tijdens een concert, ik wed dat zij expres de knuffel heeft gegooid’ ‘Hmm nu je het zegt, dat kan best kloppen’ Woedend sta ik op en loop naar de backstage ruimtes. ‘Tom! Wat ga je doen?’ ‘Daphne straffen’ Gil je terug en je loopt verder. Verder op de gang hoor ik al de lachende stemmen van Daphne en Lies. ‘Zie je wel, ik had toch gelijk’ mompel je tegen jezelf en je loopt met een versnelde pas naar de deur. [bold]Daffpov[/bold] Nog nalachend van de dvd zitten we in de stoelen. We hebben net de Lama’s gekeken( ik weet dat die alleen Nederlands zijn, maar dat boeit nu ff niet). Ik schrik wanneer de deur met geweld open wordt gegooid. Tom komt naar binnen en zo te zien is hij nogal boos ergens over. Bang loop ik achteruit, totdat ik niet meer verder kan door de muur. Wie weet waar hij toe in staat is als hij boos is. ‘Wat is er Tom?’Vraagt Lies rustig. ‘Zij’ En hij wijst vol haat naar mij. ‘W wat?’ ‘Jij achterbaks kreng ik zal je leren, zo mijn broertje voor schut te zetten!!’ Hij stormt op mij af. Lies wil hem tegenhouden maar Tom duwt haar hard weg. Hij pakt mij bij mijn kraag en houd me zo een stukje omhoog tegen de muur zodat ik niet aan de grond kan. Boos kijkt hij me aan. ‘Ma maar ik heb niks gedaan!!’ ‘Onee? En waarom is Bill dan net gevallen over een knuffel die JIJ voor zijn voeten hebt gegooid?’ ‘Dat heb i.. ik niet gedaan, ik ben de hele tijd hier geweest’ ‘En waarom zou ik dat geloven?’ ‘Omdat ik en Lies hier net samen een Lama dvd gekeken hebben die nog maar zo’n anderhalf uur bezig was en we zijn al een halfuurtje voor jullie concert begonnen met kijken, dus ik ben de hele tijd hier geweest’ ‘Ik geloof geen dingen zoals jij op hun woord! Jij hoort nog van me!’ Snauwt Tom mij toe en hij loopt nog steeds boos weg. Met een zucht laat ik me op de grond vallen en bijna val ik uit elkaar. De tranen staan weer in mijn ogen, maar ik probeer ze zo goed mogelijk in te houden. Trillend van de schrik kijk ik voor me uit terwijl Lies weer naast me komt zitten. ‘Heey, sorry dat ik hem niet tegen kon houden’ Ik knik om te laten weten dat het niets uitmaakt. ‘jij kon er ook niets aan doen’ Fluister ik naar haar. Lies staat op en trekt mij vervolgens ook op. Stil loop ik met ene gebogen hoofd naar de uitgang van het gebouw. Als we voor de verschillende bussen staan, gaat Lies naar de bus voor visagisten en ik ga naar de andere bus. Langzaam loop ik naar mijn bed en trek mijn kleren uit. Ik trek een slaapshirt over mijn hoofd en slaak een zucht wanneer mijn hoofd het kussen raakt. Bijna meteen val ik in slaap.

Xx. Mich

Reageer (5)

  • MILKAA

    Snel verdeur lezen :D

    1 decennium geleden
  • Skip

    Oh :( je moet snel verder !!
    :D

    1 decennium geleden
  • Pixie

    Tom is zo gemeen!
    Snel verder.
    Xx

    1 decennium geleden
  • Matix

    Snel verdr!!!

    1 decennium geleden
  • XiloveyouX

    OOOOOOOOOMMMGG, Tom si gemeen!

    please, please, please, SNEL VERDER, ik lieft deze serie:D:D

    kan je me weer waarschuwen??XD

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen