Foto bij 07 Parade

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Pylae

    Omijngod, dat is echt erg arme Louis arme poepie )':

    1 decennium geleden
  • RVertonghen

    AMBER. MESSI. HORAN.
    Serieus.
    Ik kreeg tranen in mijn ogen bij dat laatste stukje. Echt serieus, dat is zo zielig. Arme Louis ): . En men, ik houd van dit verhaal. Je schrijft gewoon zo leuk! En de jongens zijn eigenlijk allemaal best wel raar, want kijk dan hoe Liam over haar praat. "Ja, daar is Louis ook de schuldige aan. Die asshole was die avond bowlen en uit met een paar oeters hier uit het dorp." legde Liam uit. Dat is toch niet lief.. Stomme Liam. Oke eigenlijk is hij niet stom, maar het is gewoon stom op de manier waarop hij het zegt. Maar ja, ik lul weer eens onzin. Like always. En bij dit stukje: "Uh, hoi." mompelde ik vaag als begroeting. moest ik best wel hard lachen. Het is zo droog ghehe. Mijn ouders keken me aan alsof ik een gestoorde gek ben, en oke dat ben ik ook. Maar dat laten we even achterwege. En misschien is het raar dat ik mijn reactie schrijf volgens een rare volgorde, aangezien ik bij de laatste paar zinnen van je verhaal begon. Maar dat is wat. Leuker. Want. Nou ja dat is gewoon zo. En als je niks van die zin snapt, dan begrijp ik dat. Ik kan niet zo goed uitleggen. Maar oke back to the piont. De laatste jongen, die donker haar had, schudde zijn hoofd en trok verontschuldigend zijn wenkbrauwen naar me op. Dit vond ik wel een beetje stom. Waarom zegt hij niks? Dat is toch niet lief ): . Je kan toch niet zo maar je mond dicht houden. Of nou ja blijkbaar wel want anders had hij wel iets gezegd. En oke, ik weet niks meer om te reageren, dus dit is niet zo’n heel lange reactie. I’m sorry kiddo <3.
    Love your story, and I love you <3

    1 decennium geleden
  • Bastille

    Omfg, aw, dat is zo sneu.
    Arme Louis, dat verklaart misschien wel wat.
    Prachtig geschreven <3

    1 decennium geleden
  • Fangel

    Jezus, shit he, dat laatste stukje is echt heftig...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen