Een aantal reacties zou leuk zijn

Lotte

"Is wel waar" zegt Ashley blozend. Er ontstaat een grote 'awh' van iedereen. "Kijk Lotte ik durf het tenminste toe te geven dat het waar is! Zie ik jou nog niet doen hoor!" zegt ze nu grijnzend. "Tjaa, ik denk dat ze het nu al wel weten door jou he Ashley, dus ik hoef het niet meer toe te geven" ga ik tegen haar in. "Hmm, ik vind het wel schattig hoor en je hebt een hele mooi kamer echt waar" Fluistert Ibrahim net iets te hard in mijn oor en er ontstaat meteen een grijns op mijn gezicht. Terwijl de rest van de bus joelt, want Gregory had gehoort wat Ibrahim tegen mij zei en heeft het meteen de rest even vertelt. "Jij bent anders veel schattiger en liever hoor" Fluister in terug en druk een kusje op zijn wang. Ik kijk blozend weg. Hij sloeg zijn armen om mijn middel en trok me dichter tegen zich aan. Ik glimlachte lief naar hem en zo bleven we de rest van de reis zitten. Toen we uiteindelijk aankwamen bij een groot landhuis liepen we allemaal de bus uit. Max rende gelijk naar een bal toe die op het veld lag en begon met de jongens te spelen, ik en Ashley besloten maar mee te doen. Ashley rende met de bal en passte hem naar mij. Ik ontweek Gregory en Dirk, en toen kwam ik bij Ibrahim uit en hij keek me even aan in de ogen. Ik schudde snel mijn hoofd en probeerde hem te passeren, wat me moeite koste maar uiteindelijk lukte en schoot hem in het doel. Roben van Persie kwam joelend op me af en gaf me een knuffel. "Mooi schot meid!" zei die vrolijk. Ik lachte even en ik liep met pijn in mijn been naar de kant waar ik ging zitten. Je kon het duidelijk aan mijn gezicht zien dat ik er nu wel meer last van had. "Lotte, gaat het wel?" kwam Max rennend op me af vragen uit bezorgtheid. "Ja het gaat wel hoor, maar heb last van me been" zei ik met een pijnlijk gezicht.

Reageer (3)

  • aniek1313

    Ik ga vandaag weer verder!
    Had heel veel huiswerk vannschool en twe vingers gekneust

    1 decennium geleden
  • Maroni

    goed geschreven

    snel verder

    xxx

    1 decennium geleden
  • YaleesaM

    leuk!
    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen